Fiecare are steaua sa!

20 octombrie 2017

Multumesc viata!




De multe ori esti judecat tocmai de oamenii care nu cunosc realitatea, sau problemele ce au generat anumite situatii de viata.Iertam poate de prea multe ori oameni care nu stiu sa aprecieze  nimic din ceea ce faci pentru ei, sprijinim si iubim poate prea dezinteresat pe cei care au ca unic scop- propriul confort-, respectam uneori pe cei care ne desconsidera aceasta buna crestere si buna credinta , si in tot acest tablou in care noi urmam toti pasii corecti ai conduitei umane, realizam ca nefericirea si neimplinirea noastra sunt cauzate tocmai de atitudinea acestor oameni carora le-am daruit tot sprijinul  in anumite situatii...…Uneori, indiferent de cat de mult ne facem introspectia in suflet, pentru a gasi calea de a rezona cu cei din viata noastra,lucrurile nu se aseaza pe fagasul lor normal, iar suferinta noastra se amplifica tocmai pentru ca alimentam acea perceptie asupra noastra, prin care cei din jur ne privesc de pe o treapta superioara, permitandu-si fara scrupule, sa ne foloseasca in atingerea propriilor scopuri….. Am fost mereu sincera, pentru ca nu am stiut sa fiu altfel. N-am putut ramane indiferenta durerii sufletesti, si am incercat sa fac atat cat am stiut ca sa ajut. Cateodata am fost judecata aspru pentru ca imi ignor propria viata, ajutand pe altii, insa eu nu am stiut sa fiu altfel. De multe ori m-am suparat pentru ca tocmai de la cei de la care nu ma asteptam, tocmai ei m-au ranit, m-au judecat, si m-au abondonat atunci cand as fi avut cea mai mare nevoie de ei, insa eu niciodata nu i-am urat pentru asta, de fapt eu nu pot sa urasc. Pe unii i-am abandonat pentru ca m-au facut sa simt ca nu sunt dorita in viata lor, iar pe altii i-am pastrat in viata mea si pana astazi. Unii au crezut ca am plecat pentru ca m-am suparat, altii au crezut ca i-am abandonat pentru ca nu mi-a pasat de ei, insa adevarul a fost cu totul altul de care ei nu au vrut sa stie. Eu nu am abandonat niciodata pe nimeni. Am suferit de multe ori in tacere, dar n-am abandonat. Alteori am adoptat tacerea fata de cei care nu au stiut sa invete cine sunt, dandu-le astfel posibilitatea sa revina la mine oricand. Multi au crezut despre mine ceea ce nu eram si nu sunt, doar pentru simplul fapt ca eu nu m-am straduit niciodata sa arat nimanui ca sunt altfel decat cred ei despre mine. Nu m-am considerat niciodata prea valoroasa sau mai presus decat altii, si de aceea am lasat pe fiecare sa creada ce a vrut despre mine, doar pentru faptul ca am considerat ca eu nu am dreptul sa schimb parerea nimanui despre mine. Cine ar fi vrut sau vrea sa ma cunoasca cu adevarat, nu a trebuit sa faca eforturi speciale pentru asta, ci doar sa asculte vorbele mele, sa priveasca faptele mele, si sa citeasca in privirea mea ...Oamenii sinceri nu au nevoie de straduinte sau convingeri speciale  ca sa  dovedesca cine sunt.Cei ce nu au stiut ....,sau nu stiu sa ma pretuiasca, le doresc tot binele din lume si este fix problema lor despre ceea ce gindesc despre persoana mea.
Multumesc..., Doamne, pentru ce mi-ai dat, pentru ce mi-ai luat si pentru ce mi-ai lasat.


Niciun comentariu: