Fiecare are steaua sa!

1 ianuarie 2017

Bun venit anului 2017


Am aici un dar  primit de la viata.Acest dar contine un numar de 365 de file in alb,depinde de mine cum vor arata aceste file la sfirsit.Deschid astazi prima fila a darului meu in care voi consemna citeva din dorintele mele ,sperind ca se vor concretiza.Imi doresc ca  in anul 2017  tot ceea ce se va petrece sa fie pentru binele meu si al familiei mele.Ma abandonez in fata Universului si ma rog ca totul sa fie lin si in concordanta cu visele si motivatiile mele si ale celor dragi.Sanatatea este factorul primordial al acestui inceput de ciclu astral din viata mea.Alaturi de sanatate indraznesc sa sper in armonie,iubire,liniste si pace sufletesca.Asa cum a inceput anul cred ca va fi rodnic in sanatate,comunicare,iubire ,voie buna ,prosperitate si bunastare.Astazi am stat cu totii la prima masa in familie din acest an ..., a fost minunat cu voie buna , oameni dragi fericiti si impliniti.

Va iubesc pe toti..., ca sunteti aici si imi intregiti viata!

Niciun comentariu: