Fiecare are steaua sa!

15 octombrie 2015

Cele 10 întrebări potrivite ale lui Debbie Ford care te ajută să te verifici pentru orice decizie şi alegere ce-o faci:

 

✤ Această alegere mă va împinge către un viitor fericit, sau mă
va ţine blocată în trecut?
✤ Această alegere va duce la o viaţă împlinită pe termen lung,
sau va constitui doar o satisfacţie de moment?
✤Sunt stăpân pe propria mea putere, sau încerc să mulţumesc
pe altcineva?
✤ Mă gândesc la ce este corect, sau la ce este greşit?
✤ Această alegere îmi va aduce şi mai multă energie vitală, sau
îmi va fura energia?
✤ Voi folosi această situaţie ca pe un catalizator în creşterea şi
evoluţia mea, sau o voi folosi pentru a mă pedepsi?
✤ Această alegere îmi sporeşte puterea, sau mi-o slăbeşte?
✤ Este acesta un act de iubire de sine sau este un act de autosabotaj?
✤ Este acesta un act de credinţă, sau un act caracterizat de frică?
✤ Această alegere reprezintă latura mea divina sau  latura mea umana?

Un comentariu:

Blogul lui Jeny spunea...

de cele mai multe ori traim sub impulsul momentului de araspunde la ceva. Si uitam sa ne itrebam cele 10 lucruri. Dar e bine de stiut.