Fiecare are steaua sa!

8 august 2015

Ziaua magica....!



Astazi o8.o8.2015(8) este o zi magica ,afirmatiile mele sunt adevarate si benefice!
  1. Sunt puternica, ma simt si arat bine.
  2. Picioarele/spatele/gatul meu se misca mai usor si cu o mai mare agilitate. Imi place sa alerg/sar/ma plimb/inot cu ajutorul picioarelor/spatelui/gatului meu puternic.
  3. Sunt recunoascator pentru toate lucrurile minunate pe care corpul meu le poate face.
  4. Radiez, ma simt plin de energie si sanatate.
  5. Aleg alimente care sa-mi hraneasca organismul.
  6. Fac in mod constant alegeri corecte pentru sanatatea si bunastarea mea.
  7. Fac sport intr-un mod care este amuzant si care-mi intretine corpul.
  8. Imi fac timp pentru sport si am un program pe care il respect.
  9. Apreciez si sunt mandra de corpul meu frumos.
  10. Sunt recunoscatoare pentru corpul meu, care imi da ocazia sa
  11. Multumesc  Universului pentru tot ceea ce sunt!
  12. ma bucur de atatea experiente minunate.
  13.  Sunt sanatoasa,puternica,iubita,respectata,prospera,linistita,am tot ce imi trebuie.

Niciun comentariu: