Fiecare are steaua sa!

30 martie 2015

Sase ani.....!




Am simtit viata cu adevarat....., acum sase ani, cind  eram inca pe masa de operatie,am fost operata de cancer mamar,un cancer descoperit destul de tirziu la un control mai amplu.Cum a inceput?! Simplu.....,ceva nu mergea bine in viata mea de citiva ani,dar m-am tirit prin viata asa fara sa stiu exact ce am.Nu aveam timp de mine,pe primul loc erau: cariera,familia si apoi eu.Am trecut prin toate procedurile cuprinse in protocolul cancerului,greu de imaginat,dar mai greu de povestit toate etapele..Dupa......,am constientizat că aşa mi-a fost dat să încep!Am început apoi usor prin a simţi aerul, soarele, cerul şi frunzele. Florile şi răsăritul. Valurile mării şi nisipul. Întăi în nări, pe piele, în plămâni, pe tălpi, în ochi. Apoi încetul cu încetul, toate s-au dus în mine, iar de acolo se duc direct în Inimă. Şi de acolo se naşte “a simţi” viata!
Încet, încet am început să simt recunosţinţa apoi sensul lui “MULTUMESC”.Când am simţit prima oară puterea lui “TE IUBESC” am ştiut că sunt pe calea bună, iar apoi a venit “ADEVĂRUL”! Acela al meu veritabil, valabil pentru întrebările mele, care nu are nevoie de cuvinte, argumente sau prea multe vorbe! Şi cu el a venit sentimentul că deşi eşti în neant şi nesiguranţă totul este liniştitor de bine! Că ai un drum al tău care deşi nu duce nicăieri, trece sigur prin inimă si viata merge inainte!
Mi-au trebuit destui ani să-l cuprind pe "A SIMŢI", dar a meritat fiecare clipă. Şi o spun din toată inima, pentru că merită! Merită bucuria imensă care se naşte odată cu simţirea, merită să te naşti în lumină cu fiecare venire a dimineţii! Viaţa merită fiecare respiraţie şi fiecare respiraţie merită să aibă Viaţă!
Nu am strâns multe lucruri până acum, deşi ştiu că ele sunt pe drum, însă am strâns atâtea sensuri ale lui"A SIMŢI" că dau pe-afară, abia pot să le mai cuprind!
Uneori nici nu ştiu cum şi cui să mulţumesc pentru că am descoperit că se poate trăi aşa! Se poate să fie egal respiraţie la inimă şi inimă la respiraţie, se poate bucuria curată, se poate să râzi cu inima! Şi îmi doresc să spun şi altora că se poate …! Şi când nu ştiu, mă întorc către mine şi fac ce simt ! Este atât de simplu!
Este atât de simplu să alergi liber printre provocările vieţii, se poate să râzi indiferent câte lămâi îţi serveşte viaţa.Se poate......, să  o iubeşti!
Inchei cu :Traiesc....,asta imi ocupa tot timpul!

5 comentarii:

Blogul lui Jeny spunea...

Au trecut 6 ani...
Sa dea bunul Dumnezeu sa mai treaca inca de 10 ori pe atata. Oare de ce ne trebuie astfel de evenimente sa incepem a simti? A trai?
Cumpene multe am avut si eu in viata si inca mai am. Dar e adevarat ca merita sa simti si ca se poate! Daca nu untem ocupati sa vedem ..."capra vecinului " si alte "prioritati" ce ne aduc "bunastare".
Te simt si eu aproape....O zi minunata sa ai.

MEG55 spunea...

Multumesc!Sa ai parte doar de drumuri line si insorite in viata ta!

Vasile Dumitru spunea...

Să dea Dumnezeu să citesc (sănătos) ceea ce vei scrie aici (sănătoasă) și peste 10 ani, și peste 20 de ani, și peste 30 de ani!
Doamne-ajută!

MEG55 spunea...

Asa sa fie!Multumesc!

marianao spunea...

Dumnezeu sa ne dea sanatate si numai bine la toti oamenii buni.