Fiecare are steaua sa!

3 ianuarie 2015

La multi ani in 2015...!

Am executat si saltul din anul 2014  spre 2015 cu o minunata raceala, achizitionata in ultima zi .2014 a fost un an naravas al "calului de lemn",ba la pas,ba in  salt,ba in galop, dar am trecut totul cu bine !Sper sa-mi treaca si aceasta raceala nemeritata pina la sosirea "anului caprei" si sa pot fi in forma pentru zilele ce vor veni si voi fi nevoita sa ma catar pe treptele vietii ,precum zburdalnica anului.....  Despre realizari pot spune ca au fost in conformitate cu planul,adaugind chiar beneficii in plan familiar si spiritual.Doresc celor dragi.....,sanatate, bucurii,realizari si impliniri marete!

Un comentariu:

Ryanna spunea...

Bine că-i doar o simplă răceală firească în anotimpurile reci.Cu un vin fiert și cu o baie fierbinte se poate rezolva și mai repede:)
Îți doresc și eu un an mai bun ca cel care a trecut și tot ce-i mai bun și frumos pe lume.
P.S.Nu știu ce se întâmplă că f.greu intru pe blogul tău imediat după ce ai revenit după pauză.Îmi intră după un minut o reclamă și greu pot să citesc postarea.Bine că mă lasă la comentariu să scriu.