Fiecare are steaua sa!

4 august 2014

In ziua intruparii mele..!




  
De ziua mea nu sunt nici trista, dar nici prea bucuroasa. Sunt mai mult nostalgica...sau melancolica. Ma gandesc unde doamne au trecut anii de am ajuns eu la „venerabila” varsta de .... de ani.Am trecut de varsta cu 9 in coada si ma intrept vertiginos spre momentul in care o sa imi schimb prefixul. La anu’, cam pe vremea asta.Ca sa zic adevarul si ca sa citez....,  alea cu oameni cu emotii, am sentimente contradictorii cu privire la asta. Adica, intr-un fel ma cam sperie varsta aia care incepe cu...., pe de alta parte nu prea ma intereseaza aspectul.Fiindca deh...., nu prea cred eu in conventii si in lucruri din astea. Eu cred in  in spiritual tanar in liniste,speranta,bucurii,impliniri,etc.. Cat despre restul, sa ramana in buletin si sa nu ne impiedecam de CNP. Si ma mai gandesc ca mai am doar un an pana la momentul critic: sperietoarea .....!Abia în urmă cu câțiva ani am început să mă bucur de această zi specială și, cu fiecare an care trece, îi dau noi și noi semnificații acestei ocazii minunate.Ce fac eu acum, în primele ore ale zilei mele de naștere? Cum am de gând s-o celebrez?!Reflectez… meditez.
De exemplu, mi-am luat  răgazul să reflectez la experiențele trecute, la acțiunile mele de-a lungul vieții și să fac un bilanț al realizărilor.
În ceea ce mă privește, eu am încheiat de curând un frumos ciclu de inca... noua  ani; realizez câte lucruri frumoase mi s-au întâmplat în ultimul an și cât de multe lucruri au evoluat în viața mea. Am întâlnit oameni speciali, oameni inspirați care au reușit să scoată la iveală pasiunea, forța, energia și determinarea care erau atât de adânc îngropate în ființa mea. Le mulțumesc și sunt recunoscătoare că i-am cunoscut.Sunt, de asemenea, recunoscătoare și pentru cei dragi pe care-i am în jur, și pentru prietenii pe care i-am avut mereu alături.Apoi, în ultimii cinci ani, în special, am avut parte de întâmplări benefice care mi-au schimbat cursul vieții la 180 de grade.Sunt foarte fericită și recunoscătoare pentru fiecare zi care a trecut, cu frumusețile, neliniștile, durerile, bucuriile, zbuciumul, iubirile, pasiunile, visele ei.
Tot acum îmi fac bilanțul împlinirilor și reușitelor și iau hotărâri pentru a-mi îmbunătăți viitorul. Îmi visez viitorul, așa cum mi-l doresc eu să fie. Și pentru că de curând am revăzut filmul The Secret, m-a inspirat să-mi fac și eu, un ”panou al viziunilor”. Cred că ziua mea de naștere este o ocazie minunată pentru a face asta.Vreau să știu exact ce-o să-mi pun în acest panou, așa că mi-am notat o serie de întrebări la care mi-am propus să răspund astăzi. Asta mă va ajuta și să-mi fac o introspecție, o auto-analiză; mă ajută să reflectez asupra lucrurilor care mă fac fericită, asupra intuițiilor pe care le am, a obiectivelor și aspirațiilor, asupra lecțiilor învățate, etc.:)
Este bine și totodată firesc să mulțumești și să fii recunoscător pentru tot ce ai realizat până la un moment dat. Și o fac din suflet.Dar, în plus, anul acesta am hotărât să dau zoom out și să am o vedere mai largă asupra proprie-mi vieți în general, și asupra zilei mele de naștere, în special.
Aceasta este o ocazie bună să reflectăm cine suntem, care ne sunt darurile (înzestrările, talentele), care este scopul nostru în această viață.
Mă gândesc că dacă tot apreciez fructele care au crescut în copacul vieții mele, ar fi înțelept din partea mea să apreciez și ceea ce-a făcut posibilă apariția acestor fructe: nașterea mea.
Este pentru prima dată când înțeleg cu adevărat ce celebrez in ziua de 04.08...., ora 21:30, ca aceasta data reprezintă începutul meu ca spirit întrupat pe acest pământ, în această viață. Aceasta este portița prin care am primit șansa unei vieți, șansa de a-mi duce la bun sfârșit, misiunea personală.Abia acum înțeleg cu adevărat că ziua mea de naștere reprezintă un memento al începutului meu, ce trebuie sărbătorit.Această zi reprezintă mult mai mult decât o ocazie să primești cadouri de la cei dragi. Este un prilej de a-mi aminti de ziua în care a avut loc cel mai important moment al vieții mele; este o ocazie perfectă să sărbătoresc, să mulțumesc și să reflectez asupra a cât de bine îmi urmez chemarea și-mi îndeplinesc misiunea personală.
Știu despre Timp că este ca o spirală. Și datorită acestui lucru, se întâmplă ceva absolut special de ziua ta, în fiecare an: aceeași energie cu care Dumnezeu te-a înzestrat la naștere, atunci când te-a creat, este prezentă din nou.Este datoria noastră să fim receptivi la această forță. Cum facem asta? Trăindu-ne viața în armonie și iubire, după legile sacre și, găsindu-ne și urmărindu-ne scopul divin, misiunea personală.O zi de naștere este un moment potrivit pentru a celebra nașterea în sine, bucuria de a trăi. De asemenea, aceasta este o ocazie fabuloasă de a-ți regândi viața: Cât de multe am realizat până acum? Am folosit toate resursele pe care Universul mi le-a pus la dispoziție? Este suficient? Pot mai mult? Acționez eu în acord cu misiunea mea personală? Dar în acord cu pasiunea mea? Cum pot crea o legătură puternică între viața mea interioară și cea exterioară mie?Tot ziua de naștere este aceea care ne aduce aminte și de conceptul de re-naștere (după cum se spune în Talmud). Ne amintește de un nou început. Indiferent cum a evoluat viața ta în ultimii ani, în ultimile luni, ieri, acum ai șansa unui nou început. Indiferent cum au decurs lucrurile până mai ieri, ai capacitatea de a încerca din nou; de a o lua de la capăt.Ziua de naștere este, cel puțin pentru mine, o ocazie minunată pentru regenerare – nu doar material, ci și spiritual.
Și, încărcat cu această energie benefică, mai poți face încă un lucru minunat: un act caritabil – un mod plin de iubire prin care-ți poți celebra ziua de naștere.Este ușor să spui că ești recunoscător pentru una sau alta dar este și mai bine dacă poți să arăți asta printr-o faptă bună. Nu pentru a face paradă sau pentru că te forțează cineva; ci pentru sufletul tău, pentru că așa simți și pentru a-ți exprima mulțumirea și recunoștiința pentru viața pe care o ai.Toate acestea reprezintă modul în care eu înțeleg să-mi serbez ziua de naștere.  

 
 
 
 
 
 
 

2 comentarii:

Ică Şt. O. Victor spunea...

Sarut mana Mariana!LA MULTI ANI!
Ma bucura optimismul tau debordant. Asta inseamna vindecare deplina atat fizic, cat si spiritual. Doamne ajuta sa fii asa si la schimbarea prefixului, ca doar suntem d-un "leat".

MEG55 spunea...

Multumesc de trecere pe aici!Da ma simt bine,chiar foarte bine.....,ceea ce doresc tuturor.Trebuie sa trecem inca peste citeva zeci de ani!Suntem programati sa ajungem pina la 150-160 de ani....dar asta depinde doar de noi cum ne facem alegerile!
Zile senine si linistite sa se astearna in calea ta!