Fiecare are steaua sa!

17 decembrie 2013

Unde esti copilarie?!!

Da, simt aerul Craciunului....., parca peste tot miroase a brad. A si nins un pic, ceea ce ma face sa simt mai mult si sa-mi amintesc de anii copilariei. Mi-am amintit de Thomas Kinkade. Imi place voiosenia din picturile lui. Unii ochi le vad kitchoase, mie imi aduc aminte de cand eram mica, de zapada aceea mare cit gardurile de la tara, de derdelus, de sanii, de oamenii de zapada, de poeziile care ma chinuiam sa le invat pentru "Mosu", de bradul din casa, de bomboanele atarnate in pom, de ghirlandele din hartie pe care le faceam impreuna cu sora mea. Cat de frumos putea sa fie......!Unde esti copilarie,cu toate trairile mele si cu toate frumusetile tale?!!





Inchei cu:Traiesc intens fiecare clipa din viata mea!

Niciun comentariu: