Fiecare are steaua sa!

16 octombrie 2013

Prima STATUIE UMANA din Romania!




Zilele trecute am intilnit-o in Centrul Vechi,este o adevarata capodopera vie care te uimeste si te trimite imediat la povestea "Fetita cu chibrituri" din copilaria fiecaruia....., atunci cind iti ofera un chibrit aprins, daca ai pus un banut la picioarele ei.Este modul ei miraculos de a multumi celor care ii rasplatesc curajul,rabdarea si puterea de a sta nemiscata  intre 2-6 ore,asa cum a marturisti intr-un interviu recent.Fetita cu chibrituri,prima statuie vie a Bucurestiului este cel mai bun exempu pentru tinerii din ziua de azi(mai mult pentru cei de bani gata).
În viaţa reală o cheamă Cristina Pleşa, are 26 de ani şi este actriţă.Rolul a făcut-o să trăiască altfel şi să acorde atenţie detaliilor care înainte treceau neobservate.
"Am început să simt acea clipă foarte mică, infimă, dinspre zi spre înserare. Este o chestie pe care, lucrând cu fetiţa cu chibrituri, am sesizat-o", mărturiseşte actriţa.
Timpul în care este statuie nu trece degeba pentru Cristina: "Văd tot felul de poveşti mergând".
Cristina Pleşa are o poveste de viaţă cutremurătoare: nu şi-a cunoscut tatăl, iar mama ei a murit în urmă cu doi ani. În plus, actriţa de doar 26 de ani s-a luptat cu o boală gravă pe care a învins-o.
"E nevoie de rabdare, iar rabdarea nu este punctul meu forte. A fost o provocare, sa vad daca pot. Eu sunt energica, nu prea am rabdare, aici, ca statuie, este un exercitiu de echilibrare a energiilor, de rabdare... Pur si simplu te bucuri de lume", a explicat ea.Pe mine aceasta tinara supravetuitoare..., ma  cucerit total si pe aceasta cale ii doresc tot binele,toata sanatate si toata bucuria cu care poate fi  resplatita  o fiinta umana care are curajul de a infrunta viata! Felicitari Cristina Plesa,viata sa te rasplateasca pentru gingasia si felul tau de a bucura atit pe cei mici cit si pe cei cu virste inaintate. Esti un exemplu viu..., asa cum vie este si "Fetita cu chibrituri" in rolul vietii tale!

Un comentariu:

Blogul lui Jeny spunea...

Bine te-am regasit. Demult nu am mai intrat pe bloguri. Si am regasit ...pe tine si povestile tale minunate. de multe ori am plans doar gandindu-ma la fetita cu chibrituri. Si da, cei incercati de soarta au puterea sa dea si altora curajul de a lupta.