Fiecare are steaua sa!

27 martie 2013

E....,Iarna-n Primavara!


 Zăpezi, nesfârşite oceane de ninsoare...,coduri portocalii,galbene,viscol,ger,vinturi furioase E iarnă-n primavara!Anotimpul în care  pretioasele flori   sunt acoperite de zapada,cristale de gheaţă se aşează pe câmpul cu flori si iarba, îmbrăcata totul în dantela de ghiata si  transformă visul meu într-un decor de basm. Am aşteptat ninsoarea aceasta ca pe un balsam, să-mi panseze sufletul. Copilul din mine zâmbeşte, dansează cu fluturaşii albi ce roiesc în juru-mi şi încerc să-i prind în palma stângă...!Privesc......,  fluturaşii de zăpadă s-au transformat în stropi de apă, lacrimi ale cerului unde locuiesc cei care au dispărut din viaţa mea. Pe faţa-mi îngheţată se preling lacrimi, lacrimi adevărate...momentul meu de fericire s-a topit! Şoptesc: "Dăruieşte, Iubeşte, Vezi, pentru că totul poate dispărea ca dansul fulgilor de nea." Păstrez în căuşul palmei stângi lacrimile Iernii, care nu vrea sa mai plece si fura necontenit din timpul suratei Primavara.De ce oare totul este de furat?! Iarna fura din timpul Primaverii.Marea fura necontenit din uscat.Timpul fura din viata noastra.Oamenii se fura unii pe altii. Dansez cu fulgii de nea, ridic mâinile la cer a rugă şi-l îmbrăţişez.Creatorule...., oare asa trebuie sa fie existenta noastra?! 

Asa arata acum casuta mea de la padure ! E adevarat ca locul este prielnic adapostirii zapezii, atunci cind este maturata de viscol,dar totusi in calendar este sfirsit de luna martie.

Niciun comentariu: