Fiecare are steaua sa!

15 februarie 2013

Bancul zilei!

 

Samuel, evreul, se duce la Banca Israeliană.
- Bună ziua, Samuel, îl salută respectuos angajatul băncii.
- Bună ziua. Am venit să solicit un credit de 1 dolar.
- 1 dolar?? Dar, Samuel, îţi retrag această sumă din oricare cont de-al tău, fără nici o problemă.
- Nu, eu vreau un credit de 1 dolar, suma pe care o rambursez într-o lună. Dacă nu-mi dai creditul, Samuel retrage de la voi toţi banii, toate bijuteriile, retrag totul.
- Dar, Samuel… Bine, dacă vrei acest credit, ţi-l dăm. Uite hârtiile pe care trebuie să le semnezi.
- Care este dobânda?
- 3 la sută pe lună.
- OK, dar vreau să-mi las BMW-ul garanţie.
- Nu, Samuel, nu este nevoie. Conturile pe care le ai sunt garanţia suficientă.
- Dacă nu-mi luaţi drept garanţie BMW-ul, eu retrag toţi banii de la voi, toate inversiunile, bijuteriile, tot.
- OK, Samuel, puteţi lăsa BMW-ul personal drept garanţie, timp de 30 de zile, în parcarea subterană a Băncii.
- Perfect!
Samuel se duce fericit acasă şi-i spune soţiei sale:
- Ruth, Ruth, putem pleca liniştiţi în concediu, am făcut rost de parcare cu 1,03 $ o lună întreagă!



Un comentariu:

Blogul lui Jeny spunea...

destept Samuel asta. Aici e mai simplu, pracare pe strada, pe trotuar,....gratis. Mi-a placut bancul.