Fiecare are steaua sa!

31 ianuarie 2013

Papa sofer !


Vine limuzina să-l ia pe Papă de la aeroport. Şoferu ia bagajele, le bagă în portbagaj (şi nu erau chiar puţine). Papa aşteapta şi nu se urcă….
- Sfinţia Ta, vă rog să poftiţi.
- Ştii fiule, pe mine nu mă lasă niciodată nimeni să conduc maşina…Lasă-mă de data asta tu, te rog.
- Sfinţia ta, e imposibil. Mi-aş pierde slijba.
- Te rog, şi să ştii ca sunt extrem de generos… Şoferu pana la urmă cedează. Papa la volan. Talpa. 120 Km la oră. Şoferu:
- Sfinţia Ta, vă rog, puţin mai uşor, ne prinde poliţia. Papa, nimic, bagă tare. 160 Km/h. În spate, maşina poliţiei.
Papa opreşte şi lasă geamul in jos. Vine poliţaiul, salută, gura căscată… Se întoarce la maşina de poliţie. Ia staţia.
- Sunt 1435. Dă-mi-l pe şefu…
- Care-i treaba, bă?
- Şefu, nu ştiu ce sa fac. Am prins pe cineva cu 160 la oră.
- Arde-l.
- Nu cred că pot, e tare.
- Cine e bă, primaru’?
- Nuu, mai important.
- Un guvernator, senator ceva?
- Şefu, e mai tare!
- Cine bă?
- Cred că-i Dumenzeu că Papa-i conduce maşina.

Niciun comentariu: