Fiecare are steaua sa!

3 ianuarie 2013

Iarna copilariei mele!



2 comentarii:

Mirela spunea...

Uitanduma la imagini.mi-am adus aminte de iernile copilariei mele.Orasul meu este asezat la poalele unui deal ,aici cade padurea pe noi ,erau ierni friguroase si cu multa zapada ,acum zapada este putina ,mergeam sus pe deal cu saniile ,dura foarte mult pana urcam panta ,dar se merita partia era presarata cu tot felul de tranbuline ,mai mari sau mai mici ,sarea sania de sub noi,dupa 2-3 ture de urcat si coborat eram franti,plecam spre casa ,obositi ,cu pantaloni inghetati pana la genunchi,cu fetele inrosite de ger ,dar era frumos ,unde sunt doamne acele timpuri?

Blogul lui Jeny spunea...

Unde sunt acele ierni? In amintirea noastra. Nu mai ninge ca atunci, nu ne mai bucuram ca atunci. Acum ne pasa ca nu circula masina de ninge....ha..ha...etc.