Fiecare are steaua sa!

1 ianuarie 2013

Bine ai venit, anule 2013!

Bine ai venit!Te-am primit in viata mea ,in sufletul meu,in casa mea,in familia mea.......,  cu multa dragoste si multa speranta.Vad in tine multe vise implinite,ale mele si ale celor dragi din preajma mea.Vad in tine un an bun,un an linistit,voios,zimbaret  cu multa  caldura si lumina.Radiezi atita lumina si liniste fiindca esti format din datele de nastere ale membrilor familiei mele (20;1+3=4;21;31 )Ai fost  previzionat ca :  cel mai bun , mai frumos , mai norocos an din toti anii care au trecut  peste noi si peste timpul petrecut impreuna.Sper ca toate aceste previziuni ,sa fie insotite de optimismul,dragostea,iubirea ,credinta , sanatatea in tot si in toate cele ce le vom intimpina si petrece in timpul meu si al tau.Imi doresc acum la inceput de an  sa fiu sanatoasa  eu si membrii familiei mele,sa fim linistiti si impacati din toate punctele de vedere,sa  se implineasca toate visele tainice rostite la cumpana dintre anul ce a trecut si sosirea ta.  Anule 2013,te iubesc !


Niciun comentariu: