Fiecare are steaua sa!

19 ianuarie 2013

Bancul zilei:Economie.....!



















Iepuraşul se plimba prin luminiş cu o pereche de role roşii, noi-nouţe. Cum se plimba el aşa se întalneşte cu ursul, care zăcea mangă într-un şant. Ursul, văzând rolele cool ale iepuraşului, îl întreabă:
- Măi iepuraşule, de unde ai avut atâţia bani să-ti cumperi o pereche de role aşa mişto ?
- Măi ursule, eu nu îmi beau, ca tine toţi banii, ci îi economisesc şi astfel reuşesc să-mi cumpăr tot ce îmi doresc !
A doua zi, iepuraşul apare în padure cu o bicicletă rosie nou-nouţă. Ursul, beat mangă într-un şant îl intreabă:
- Măi iepuraşule, de unde ai avut atâţia bani să-ti cumperi o bicicletă aşa mişto ?
- Băi ursule, eu nu îmi beau toţi banii, zăcând apoi în gramadă aia de sticle de votcă, rachiu, vin, etc. Eu îi economisesc şi pot astfel să-mi cumpăr orice.
A treia zi, iepuraşul apare la volanul unui Ferrari roşu, nou-nouţ.Îl caută el pe urs, dar ursul nicăieri. Dintr-o dată, în faţa lui apare un elicopter albastru, nou-nouţ, iar in el, nimeni altul decât ursul nostru, într-un costum Giorgio Armani albastru şi nou-nouţ:
- Bună iepuraşule, am vândut sticlele goale!!!

Inchei cu:Fiecare clipa din viata mea este un bun prilej de sarbatoare,ma bucur din plin de faptul ca traiesc!

Un comentariu:

Brandusa spunea...

:) Asadar motive de bucurie gasim noi !
- chiar si un banc dragut pe un blog ;)