Fiecare are steaua sa!

8 decembrie 2012

Povestea de omat !





Tu nu ştii …,A fost odată
O căsuţă fermecată
Şi-n căsuţă-o fată mică,
Un pisoi şi o bunică.

Si-ntr-o iarnă, într-o seară,
Fata s-a uitat afară
Şi-a văzut cum prin perdea
Stelele râdeau de ea …

Dar pe drum cotit şi nins,
Umbra sură s-a desprins:
Un voinic abia de-o şchioapă
Înota-n omăt ca-n apă.

Şi proptinduse-n toiag,
Un toiag mai ‘nalt ca el,
A-nceput să cânte-n prag,
Tremurat şi subţirel …
Dormi?Şi nici n-am prins de veste!
Uşa s-a închis cu cheia,
Focu-şi pâlpâie scânteia,
Şi povestea nu-i poveste:

Eu eram fetiţa-aceea,
Iar bunica - nu mai este …(O.Cazimir)

P.S. De ce oare in noptile pline de magie ale iernii, toti ne visam in copilarie ?! Toti dorim sa mai fim copii si uitam ca atunci in copilarie......., toti voiam sa fim adulti !Sa fie de vina vraja iernii,sau viata asta care nu conteneste sa ne puna la incercare, de fiecare data cind vine iarna.Da..., recunosc in multele mele reverii imi doresc sa fiu din nou in copilaria mea, petrecuta la sat.Doamne..., ce frumos era atunci!Poate ca da....,ma intorc acolo ori de cite ori visez ca sunt iarasi copil,o visez pe bunica,visez casuta ei ca din povesti.Vine insa dimineata si magia dispare,eu sunt adultul de astazi,am nepoti insa nu cred ca le pot oferi tot ce mi-a oferit mie bunica.Ii iubesc mult ,le ofer tot ce poate oferi buncii unor nepoti,dar viata la sat e alta, nu se compara nici pe departe cu viata de la oras(de la bloc).Sper ca in iarna viitoare sa fiu deja  la  casuta de  linga  padure.Acum casuta este finalizata,dar nu este utilata cu sobe,cu semineu si altele necesare traiului.Cind Vladut si Mihnea nepoteii mei vor avea 6 respectiv 3 ani ,adica  in iarna 2013-2014, vor avea ocazia sa cunoasca viata de la bunicii care locuiec in  casuta din padure! Nici nu va imaginati ce mult astept acel moment cind voi locui acolo!
"Fiecare clipa din viata mea este un bun prilej de sarbatoare,ma bucur din plin de faptul ca traiesc!"  

2 comentarii:

Vasile Dumitru spunea...

Sa deas Dumnezeu sa iti traiesti visul atatia ani incat sa spui povesti si copiilor lui Vladut si Mihnea!

MEG55 spunea...

Multumesc!Puterea Divina sa-ti dea sanatate si cararile vietii tale sa fie mereu luminate, alaturi de cei dragi!