Fiecare are steaua sa!

20 noiembrie 2012

Rugaciune pentru insanatosirea lui Jeny!

"Doamne, Iti sunt recunoscatoare ca m-ai umplut de energie vindecatoare! Iti multumesc ca mi-ai incarcat organismul cu vitalitatea Ta! Simt energia Cosmica strabatand fiecare celula a trupului meu!Sunt constienta de prezenta Ta vindecatoare inlauntrul meu. TU imi umpli sufletul si ma eliberezi. Te voi rasplati iubindu-ma asa cum ma iubesti Tu. Multumesc! AMIN"
"Doamne Dumnezeule,
Ştiu că Tu m-ai creat în perfecţiune după chipul şi asemănarea Ta. Vă rog, pe Tine, pe Sfântul Duh şi pe Arhanghelul Rafael, să mă ajutaţi să cunosc şi să trăiesc această stare de sănătate în trupul meu material. Doresc să elimin orice gânduri şi comportament care au creat iluzia de boală şi durere. Ştiu că tu eşti omniprezent, deci Tu exişti în fiecare celulă a trupului meu. Te rog, ajută-mă să simt iubirea Ta în trupul meu material, ca să ca să pot şti că mă legeni chiar acum în sfintele tale braţe. Amin!"

Flori ca sa-i mingiie sufletul !


Inchei cu-Traiesc..., ma rog acum pentru Jeny si pentru toti cei care trec prin clipe grele!

4 comentarii:

Blogul lui Jeny spunea...

Citesc si imi dau lacrimile. Doamne, inca mai exista oameni ce simt omeneste. Simt cu sufletul, de care muti uitam ca il avem. Multumesc draga prietena pt rugaciunea ta. Domnul fie cu tine mereu.

Mirela spunea...

Uite cred ca rugagiunea ta ,alaturi de alte rugaciuni ,a prietenilor si cunoscutilor,a avut efect,Jeny a scapat cu bine din greaua incercare ,Doamne tine-o sanatoasa mult mult timp,ca merita.Pupici cu sclipici.

MEG55 spunea...

Jeny,ma bucur ca la momentul acela am putut fi alaturi de tine cu gindul si am putut sa ma rog in taina pentru sanatatea ta!Sa fii mereu sanatoasa si cararile vietii tale sa fie mereu luminate!

MEG55 spunea...

Mirela,sunt bucuroasa ca rugaciunea a avut efectul scontat.Noi alaturi de cei dragi sa fim sanatosi intotdeauna.Stiu prin ce trece un suflet..., atunci cind ajunge la un punct dificil din viata lui.Sa avem cu totii sanatate,ca restul vin singure!