Fiecare are steaua sa!

25 noiembrie 2012

Electorale...!






DEMOCRATIA LA ROMANI
- Ne prefacem ca avem candidati. De fapt avem doar politicieni detestati de popor dar buni platitori la alegeri.
- Ne prefacem ca avem campanie electorala. De fapt avem doar scandaluri mediatice si meciuri electorale.
- Ne prefacem ca avem alegeri libere. De fapt avem concursuri de orientare turistica platite de partide.
- Ne prefacem ca am ales pe cineva. De fapt iese cine trebuie scos din urne.
- Ne prefacem ca veghem la bunul mers al alegerilor. De fapt, fiecare isi doreste doar sa castige cine vrea el.
- Ne prefacem ca ne pasa cine a castigat alegerile. De fapt ne resemnam curand ca sa muncim sa ne platim facturile.Dupa ce tot circul alegerilor se incheie, taberele rivale in campanie se aliaza dupa cum le convine,
apoi iar se cearta la un moment dat, si la urmatoarele alegeri o luam de la capat,in tot acest timp laudandu-ne fata de lume ca avem democratie,si plangandu-ne intre noi ca asta nu e democratie, dar sunt de vina rivalii politici...In final, pupat toti Piata Independentii, punct si de la capat...

Disputa la TV intre doi membri din partidele rivale:
- Noi am castigat!
- Ba nu noi am castigat!
- Ba noi am castigat!
- Iti zic ca nu noi am castigat!
- Pai eu nu zic acelasi lucru?!
- Domnule, dumneata confunzi afirmatia cu negatia! Nu-i asa ca asa este?!
- De fapt, acum 5 minute s-a anuntat ca suntem aliati!
- Da?! Pai atunci noi am castigat impreuna!!!



2 comentarii:

Vasile Dumitru spunea...

Exista un echilibru: ei castiga intotdeauna, noi pierdem intotdeauna!
Buna dimineata!

MEG55 spunea...

Buna dimineata!Asa este,dar noi(poporul roman) de fiecare data am pierdut.Acest echilibru nu este echitabil!Mi-as dori macar odata sa piarda si clasa politica,atunci sa-i vad cum se descurca...,cum isi justifica averile acumulate peste noapte.Poate o nationalizare a tuturor averilor,care nu se pot justifica ar fi o realizare corecta pentru romanii de rind.O zi excelenta!