Fiecare are steaua sa!

7 octombrie 2012

Ploaia de OCTOMBRIE!








 

2 comentarii:

Ana spunea...

Bun gasit,draga Meg si sa stii ca eu am mai trecut pe la tine si am observat o schimbare radicala a blogului..in mai frumos si mai vesel!? Nu ca nu era frumos,dar cu parere de rau prea vesel,parca nu era!? Felicitari si multa imaginatie in continuare ca am observat ca nu duci lipsa!? O dupa-amiaza placuta cu tot ce-ti doresti!

MEG55 spunea...

Draga mea Ana,multumesc mult pentru apreciere!Vezi tu,fiecare posteaza in casuta lui virtuala in functie de: starea emotionala,de starea de sanatate,de starea in care se afla la momentul postarii.Eu am intrat acum intr-un proces binefacator al starii mele de sanatate.Daca se vede sau se simte, inseamna ca am cistigat ceva.Sa ai o toamna vesela si luminosa,indiferent de starea vremii!