Fiecare are steaua sa!

31 iulie 2012

Va rog...OPRITI ISTORIA,vreau sa cobor la prima!




Am sperat  si eu alaturi de cei aproape 0pt milioane de romani..... ,ca incepind din aceasta luna , va fi liniste in tara,va fi liniste si vom putea sa ne vedem tihniti de planurile si visele noastre.Insa..., se pare ca inca nu a venit timpul sa avem o viata tihnita, fiindca cel caruia i-am dat odata credibilitatea fara sa o merite, ne-a inselat amarnic si acum ne invita ....,

Daca ar avea ONOARE  si  MINDRIE si-ar depune demisia in fata celor opt milioane de romani!
Dar sa avem incredere in puterea noastra de a invinge, toate rautatile si faradelegile celui care a mintit!



P.S. ma gindesc foarte serios sa intru in greva, pe timp nelimitat!
03.08.2012-M-am razgindit! Nu mai intru in greva.Uite...,asa ca nu mai vreau eu,că cineva s-a razgindit in cinci minute..., sa nu mai demisioneze.Poate ca..., acum ii vine mintea la cap si ne lasa in pace!.La mine a durat vreo trei/patru zile de gindire profunda! E bine si asa!
Cu bine dragii mei si inainte,ca altfel nu merge!

3 comentarii:

Vasile Dumitru spunea...

Avem exact ceea ce meritam! Noi, toti, nu individual!

rory spunea...

Ei ha... cam de multişor nu am mai fost pe la tine... Mi-era şi dor, să ştii! :)
În legătură cu ce spuneai, crezi că dacă faci grevă foloseşte cuiva? Draga mea, în ţara asta nimeni nu face nimic pentru nimeni. Oamenii pot muri, ba uneori sunt chiar ajutaţi să părăsească lumea asta materială, pot fi trişti, pot avea toate nenorocirile lumii, că nimănui nu-i pasă. Părerea mea este să nu intri in grevă, fiindcă ar însemna să-ţi faci rău doar ţie. Şi e păcat! Ia de la viaţă doar ce este bun şi ce-ţi face ţie bine. Restul?... E deşertăciune.
Ştii ce spunea Edmond Burke? "Pentru ca răul să învingă pe pământ este suficient ca oamenii buni să nu facă nimic." Numai că la noi sunt prea mulţi care nu fac nimic, iar dacă vor cu adevărat, ei vor fi înlăturaţi, batjocoriţi, maltrataţi fizic şi psihic. Şi nu doar ei, ci şi cei dragi lor.

Capul sus şi privirea înainte!

Succes! :)

MEG55 spunea...

Rory,multumesc ca ai trecut pe aici!Multumesc ca nu ai uitat de mine.Nu fac eu greva pentru un om fara "onoare" si fara a avea ceva bun de spus sau de facut in favoarea semenilor care i-au acordat increderea.Refuz sa ma mai intereseze birfa politica care domneste peste tot in Romania,la asta m-am referit eu ,dar nu am explicat pe deplin, fiindca imi era lehamete de toti si de toate mizeriile care ni-se servesc pe toate canalele mass-media.Sa ai numai bucurii si impliniri!