Fiecare are steaua sa!

18 iulie 2012

Spuneti-mi,n-ati vazut cumva o tara!









Spuneţi-mi, n-aţi văzut cumva o ţară ?
Am stat aici,dar tara mi-o furara...!
Azi m-am gindit s-o caut cu ardoare,
Dar n-o gasesc,ca cei  de-aici..,
Si cei straini....., o tin intr-o ocara!
"O caut peste tot, am fost şi-n sate,
Ogoare plâng în buruieni lăsate,
Înspre păduri, potecile uitate
M-am rătăcit într-un pustiu de cioate.
Acasă poarta nu e zăvorâtă,
Căci mama tot mai iese şi se uită;
Atâta dor i-a mai rămas pe lume,
Feciorii să-i mai strige iar pe nume.
Moşneagul iese-n cale şi-o întreabă:
"Vine? La anul, cred! Acu-i la treabă,
La noi în ţară-i multă sărăcie.
Ştiu ei - că de-or veni, la ce să vie?!"
Spuneţi-mi, n-aţi văzut cumva o ţară
Cântată de poeţi odinioară,
Cu ochi de cer şi plină de verdeaţă?
Am fost şi-am căutat-o şi la piaţă.
Acolo nu era, de bună seamă,
Că prea o înjurau români....,chiar de mamă;
Harbuzul, pătrunjelul, biata prună,
Erau culese, parcă, de pe Lună!
Chiar, voi nu aţi văzut pe jos o ţară ,
Călcată în picioare şi murdară?
Ce-aveţi cu ea? Nimica nu vă cere,
Eu o declar...., singura mea avere!"


P.S.-Ideea si o parte din versuri au fost preluate de la emisiunea TV "Rai da Buni"
Inchei cu -Traiesc.....,in actualitatea zilei de astazi!

4 comentarii:

Vasile Dumitru spunea...

uf...

MEG55 spunea...

Da,doar atit mai putem...,sa oftam!O seara buna!

Ică Şt. O. Victor spunea...

Buna. Maria! Intrebai: "la ce sa vie? " Eu zic "sa vie" la vot! Pe 29 iulie. Sa scapam de BELEA!

MEG55 spunea...

Buna Victor!Sunt convinsa ca toti cei plecati din tara in ultima perioada,adica de opt anii incoace,vor vota asa cum se cuvine.A sosit momentul sa ne eliberam cu totii de anomaliile istoriei.O zi deosebita!