Fiecare are steaua sa!

4 iulie 2012

Sa zimbim, viata este asa...., cum se desfasoara!

 


Sotia isi intreaba sotul, care pleaca la mare fara ea: 
-De ce nu ti-ai pus verigheta? 
-Verigheta? Pe caldura asta?

Sotul vine seara acasa obosit si nervos. Sotia ii sare bucuroasa in brate:
- Dragul meu, sunt insarcinata!
- Si tu????

Cica o partida de sex echivaleaza cu 8 km de alergare!Aiurea !
Cine dracu’ alearga 8 km in 30 de secunde?!

Instructorul de parasutism:
- Dupa ce sariti, numarati pana la 50 si dupa trageti de inel. Ardelenii sa numere doar pana la 3.

O tanara explica instantei cum s-au petrecut lucrurile: 
- Domnule judecator , sa vedeti, m-a legat la ochi, pe urma mi-a legat mainile. Eu atunci imediat am desfacut picioarele ca sa nu mi le lege si pe alea...

Ciudaţi mai sunt oamenii: De multe ori îşi cumpără pe bani care nu le aparţin, lucruri de care nu au nevoie, doar ca să atragă atenţia persoanelor pe care nu le plac.

Logica feminina:
-De ce ai intarziat?
-Am iesit tarziu din casa.
-Si mai devreme nu puteai sa iesi?
-Deja era tarziu sa ies mai devreme!


Cat de ironica e viata. Cheltuim atat de multi bani pe haine scumpe,  dar cele mai bune momente in viata sunt cele fara haine. 
 

Cele mai multe minciuni se spun inainte de alegeri si... dupa pescuit!



Noua initiativa UE: adopta un grec pentru doar 500 de euro! Pentru aceasta suma, el va face tot ce n-ai tu timp sa faci:
              - va dormi pana la amiaza,
              - va citi ziarele,
              - va bea o cafea,
              - discuta despre sport si politica,
              - trage un pui de somn dupa-masa,
              - seara merge la bar, la restaurant si la chefuri!
              Bonus: Noua moneda a Greciei se va numi "Zeuro". 




Caldura mare! Ne topim,topim de tot!


Inchei cu-Traiesc......,si ma minunez de tot si de toate!





Niciun comentariu: