Fiecare are steaua sa!

23 iunie 2012

Descantesc de ploaie!












Ca sa scapam de acesta torida si caniculara perioada,trebuie sa ne imaginam cum ploua si sa recitam un minunat "Descintec de ploaie curata!"
In aceasta zi frumoasa cu soare plin de raze lucitoare,
Sa plece linistit intre norii albastrii la culcare,
Sa vina ploaia la mine-n sat,
Sa vina ploaia peste istoricul meu oras,
Sa vina ploaia peste natura verde plina de iubire,
Iubesc ploaia cu ale ei picaturi multe si dulci,
Atingerea unei picaturi de ploaie te vindeca,
iti curata corpul de microbii acizi ai vietii omenesti,
Picaturile rebele ale acestei ploi proaspete ca si-o fecioara,
Picatura ploii face iarba mare si deasa pentru peisajul
Unei lumi mai bune, cu oameni mai buni ca fulgerul de ploaie,
Stau in ploaia – ce cade din cerul plin de fulgere calme,
Ador si iubesc cand ploaia cade si fulgerul atinge pamantul,
Este senzatia ca ai cucerit intreg universul,
Ma tavalesc in adunatele picaturi de ploaie ,
si pasarile cerului ma vegheaza in picaturilor de ploaie,
Fiecare picatura ma face sa cunosc adevarul din visele mele,
Fiecare picatura se scurge ca secundele timpului ,
Sa vina ploaia la mine-n sat,
Sa vina ploaia peste istoricul meu oras,
Sa vina ploaia peste natura verde plina de iubire,
Iubesc ploaia cu ale ei picaturi multe si dulci,
Pe-o asemenea ploaie m-am indragostit ,pe-o asemena ploaie vreau sa traiesc,
De ploaia si de iubire  doresc sa ma-nconjor!
Inchei cu-Traiesc....,in mirajul ploii de sinziiene!
P.S. Acum la mine ploua curat si e o adevarata incintare!Oare sa fi functionat incantatia mea?!



Un comentariu:

gabriella spunea...

Nu-mi place ploaia dar astazi dupa 35 de grade am dorit-o.La mine ploua sunt vijelii.Te imbratisez cu tot dragul.