Fiecare are steaua sa!

1 iunie 2012

Copilaria fericita...,nu se termina niciodata!




Gindul ma duce mereu spre anii copilariei mele,doamne ce frumoase erau pe atunci......, absolut toate:florile ,cimpul,fructele,legumele...,pina si oamenii erau frumosi si buni!Uneori ma intreb de ce mai crestem, daca mintea ne e mereu la copilarie, daca jinduim dupa cozonacii bunicii si iesirile la iarba verde cu catel si purcel impreuna cu bunicii.Spun iesiri la iarba verde...?!,dar de fapt mergeam la lucrul cimpului ,care de fiecare data mi se parea o joaca,o joaca de copii ....,drept ar fi sa spun era "o binecuvintare". Singura explicatie ar fi: crestem ca sa devenim bunici si sa ne facem nepotii fericiti.Traim in beton si consumam lucruri cu forme si culori cel putin anormale, in care nu regasim nici macar amintirea unui aliment natural. Si nu ne dam seama ca orasele cresc pe umerii nostri, impovarandu-ne.As dori ca nepotii mei sa aiba parte macar de jumatate din minunatiile copilariei mele.....,cer mult?!,eu nu cred.Cel mai bine acum in zilele acestea, ar fi minunat sa ne putem intoarece la acea simplitate care era atunci.Nu existau atitea boli sau microbi,atitea medicamente care pe zi ce trece ne otravesc sufletul si viata.Ne miram acum , cind mai exista pe ici pe colo, cite un batrinel sau batrinica care aniverseaza  100 de ani!Va doresc sa nu va uitati copilaria,fiindca ea nu dispare niciodata!
Inchei cu-Traiesc....,in spiritul zilelor copilariei de altadata!

Niciun comentariu: