Fiecare are steaua sa!

28 mai 2012

Ma straduiesc...!





In viltoarea vietii noastre
Eu am inteles ca trebuie sa ajut,
Pe cine?! Pe oricine-mi iese-n cale
Daca pot,va fi o adevarata alinare!

Eu caut ca sa fie bine,
Ma straduiesc in calea mea…
Pe toti ce-i am pe langa mine
Sa-i multumesc mereu as vrea.

Dar ghinionul sau nesansa
Fac sa nu fiu intelesa.
Raman de parca sunt in transa
Cand grele vorbe ma apasa.

Si-n piept e o durere surda
Ce-mi amaraste sufletul.
Iar soarta asta mult prea cruda
Ma face sa-mi pierd  cumpatul.

Si nimeni din cei din multime
Nu pare acum a observa,
Cata durere port  in mine
Nu vor a ma imbarbata.

Si resemnata cu a mea viata
Las  pasii a ma indrepta,
Spre viitorul..., unde o raza
Dupa un nor m-o  astepta…

Da ea.., raza de speranta
Ca lumea asta va incerca ,
Sa fie mult mai buna….,
Altfel noi toti vom disparea.

Unde?! Cine stie...,de-ar sti cineva,
Ar edita niste percepte si lumea …,
Ar inflori,dar si asa tot nu e bine,
Fiindca sunt unii ce nu le convine!

Sa fie raiul pe pamint,
Sa fie in fiece minut,doar bine!
Sa fie-n lume numai bucurii
Si zilele mereu senine..!



 Inchei cu-Traiesc....,in realitatea zilei de astazi!

Niciun comentariu: