Fiecare are steaua sa!

27 mai 2012

LA MULTI ANI!




Melodia si florile sunt pentru tine,mesajul de final ignora-l!





"In noaptea ce a trecut ...,te-am cautat si am rascolit Pamantul si Universul, dorind sa te aflu...
Te-am cautat si am dat la o parte muntii cei falnici, padurile cele tacute, apele cele reci....
Te-am cautat in stele si in magica suflare a Lunii...!
Si.......,dupa ce am obosit:)))) caci nu erai nicaieri, am adormit si am visat ca aud rasul tau, de sus, de dincolo de taina universului...
Te jucai cu ingerii, alergai fericita si te ascundeai printre faldurile de matase ale vesmintelor lor...
Te leganai pe genunchii lui Dumnezeu....., erai fericita...!Si atat de preocupata de mirajul celest, incat nu stiai ca fericirea ta se revarsa peste muntii de jos, peste apele curgatoare, peste padurile falnice...,aici pe pamint!Scanteia lor, purta un sunet, un zambet, un sentiment...al tau......,de fericire!
Draga mea surioara iti doresc din suflet, sa ramai toata viata tinara,  sa razi, sa cinti sa fii fericita si sa aduci printre noi din bucuria ta!

"A mai trecut un an din noi,
A fost si soare....., au fost si ploi,
Important este c-a esti cu mine.
Iti amintesti cum te chemam?
Bateam ca ploaia, calda, in geam.
Imi este acum..., asa de dor de tine!
As vrea din noapte sa iesim,
Un astru sa ne-nchipuim....,
Si sa-ti ofer o alta dimineata...
Te cheama gandul, el te vrea
Dar oare-ai putea......,
Sa vii iar langa mine?!
O lume doar pentru noi,
Pentru noi doua......,sa  construim!
Asa cum noi doua o dorim...! "La multi ani!

 Baloanele sa-ti aduca toate gindurile mele de bine,sanatate,bucurii si fericire!
 Mesagerul meu,sper sa-ti aduca florile!



Tortul  a fost pregatit special pentru tine!
Inchei cu-Traiesc....,in ziua surorii mele!

3 comentarii:

*ELENA* spunea...

LA MULȚI ANI!
Mă bucur că ai activat comentarile,
la mine nu apăreau!
O seară frumoasă și luniștită,MEG!
Cu mult drag te îmbrățișez!

gabriella spunea...

La multi ani fericiti pentru sora ta! Multa sanatate si zile insorite .

MEG55 spunea...

Multumesc,dragele mele!Sora mea nu este in tara,dar gindurile mele zboara in fiecare clipa spre ea.Desi socializam foarte des prin canalele virtuale...,nimic nu este ca atunci cind o simt alaturi fizic!Sa va iubiti pe cei dragi si sa fiti iubite!