Fiecare are steaua sa!

19 mai 2012

Doar...,amintirile!


Ce am face daca nu ar fi amintirile?!Ce am face daca am pierde cutiuta cu amintiri?!Viata noastra mare parte..., este formata din amintirile pastrate in cutiuta sfinta!Nu cred sa existe om pe acest pamint ,care sa nu traiasca la un moment dat din amintirile trecutului,altfel nu am exista ,daca nu ar exista si un trecut:)))Fiecare insa trebuie sa vegheze si sa aiba grija ca amintirile lui sa nu doara,sa nu raneasca pe nimeni.Amintirile trebuiesc sa fie  pastrate cu sfintenie si din cind in cind, sa deschidem cutiuta si sa le slefuim,numai asa vom putea fi prezent si viitor.Sa pastram numai amintirile frumoase si sa avem parte de ele atunci cind avem nevoie sa le aducem in prezent.Multumesc persoanelor care au facut parte din viata mea,multumesc persoanelor care mai fac inca parte din viata mea,fiindca cutiuta mea este plina pina acum doar de amintiri frumoase,pe cele urite le-am uitat demult si nu mai au loc in cutiuta! Astept sa fiu prezenta in viata persoanelor...., care se vor alatura vietii mele de aici incolo  si sa am amintiri frumoase si despre ele!




Inchei cu -Traiesc....,in realitatea zilelor noastre!