Fiecare are steaua sa!

17 aprilie 2012

El este Drumul


Mi-s ochii batatoriti de atitea lacrimi
Mi-s pasii tociti printre ispite
Mi-s palmele asudate pe morminte
Mi-e inima pustiita de necredinta.
Mi-e slab glasul sa te strig pe tine
Mi-e frica de limba-mi asta muta
Mi-e frica de cuvintul pierdut in vint,
Mi-s bratele inghetate de neinchinaciune
Mi-e frica Doamne de putreziciune.
Mi-e frica de ungherul asta strimt
Mi-e unghiul pieptului dezvelit
Mi-e lenesa privirea catre El
Mi- e inima atipita in blestem
Mi-e stearsa iubirea catre EL.
Mi-e dor de somnul mieilor.
Mi-e drumul deschis si pot sa-l vad
Mi-e dor de drumul fara de ocol
Mi-dor de ochii lui plini de foc
El este drumul din care nu ma mai intorc.(Paul Calimanescu)

Astazi fiind ultima zi din ciclul-Invierea Domnului-sarbatoarea luminii si a bucuriei,se cuvine sa privim cu speranta si bucurie spre viitor!Un viitor al nostru,al copiilor si urmasilor,urmasilor nostrii !E bine ca afara ploua...,Capricioasa nevoie mare, primavara asta, ca multe altele din ultima vreme, m-a incantat, m-a inveselit, mi-a pus nervii la incercare, m-a inghetat, m-a dezghetat si iar m-a incantat.Eu n-am o problema cu ploile de primavara si chiar imi place cerul negru ce pare sa ameninte cu intunericul vesnic,ca apoi sa creeze un contrast demn de un pictor mare!


Free Image Hosting


Image Hosting

 



 Inchei cu-Traiesc....,in realitatea zilei de astazi!

Niciun comentariu: