Fiecare are steaua sa!

26 aprilie 2012

Doar muzica ....,este viata mea!




Doar muzica imi mai este prietena fidela .......,acum cind toate gindurile mele sunt indreptate spre mintuirea sufletului ......, in cautarea anilor pierduti ,fara a sti sa ma iubesc cu adevarat!Poate ca...,daca cineva ne-ar invata ce sa facem cu adevarat pentru sufletul nostru ,viata ar fi cu mult mai frumoasa.Eu cred ca manualul  cu instructiuni despre viata,inca nu a fost editat. Si de asta totul ne pare asa de greu!Aceste melodii ,ilustreaza cu acuratete viata mea!
Inchei cu-Traiesc...,in realitatea zile de astazi!

2 comentarii:

Ică Şt. O. Victor spunea...

Sărut mâna, Maria! Cam pesimistă, pentru o "leoaică". Pe lângă muzică, te rog să mă plasezi şi pe mine printre prietenii tăi fideli. Chiar dacă numai virtual.
Sănătate multă şi un weekend superb!

MEG55 spunea...

Ok,m-ai prins!Multumesc pentru prietenia ta,virtuala!Sa stii ca si leii....., chiar daca par ei......,fiorosi si puternici in intimitatea sufletului,au momente cind sunt melancolici,sfiosi,romantici chiar:)))!Se pare ca eu sunt un leu atipic(desi se spune ca leii sunt doar pentru ei)eu insa.....,am dat si dau in fiece zi ,tot cei mai bun din sufletul meu! Nu stiu....,o fi bine,o fi rau?!,urma alege!
Sa auzim numai de bine!