Fiecare are steaua sa!

30 martie 2012

Moment aniversar...!





Când privesc în urmă, nici nu realizez cum a trecut timpul! Parcă îmi şi apare în faţa ochilor cum am privit primul meu vizitator pe blog,multumesc Gaby pentru incurajari! A trecut deja un an de blogosfera si trei ani de la prima mea operatie de cancer. Tot ce am dorit a fost să reuşesc să transmit celorlalţi trăirile , gândurile mele ,astfel încât  şi alţii să fie ajutaţi şi să vadă că nu sunt singurii care trec prin situaţii dificile.
Când a fost să aleg numele blogului meu, a fost  un moment amar,moment prin care am trecut si am ales  "DUPA CANCER AM DESCOPERIT CE INSEAMNA VIATA" transformat mai tirziu in "VIATA CONTRA CANCER". Am ştiut că acet nume era alesul, că era potrivit şi transmitea exact ceea ce trebuia. Fiecare dintre noi avem provocari in viata,pe care trebuie sa le invingem!Provocari care poate ne macină pe interior, dar impreuna cu cei dragi , prietenii adevarati si prietenii virtuali, trecem cu mai multa usurinta si invingem situatiile dificile. Ei bine, am vrut să fac cunoscut o parte din sufletul meu si o parte din strategiile ce trebuiesc aplicate in lupta cu "balaurul". Nu mai e nevoie să avem provocari, ci realizari care sa fie împărtăşite si celor ce trec prin momentele dificile prin care am trecut noi.Nu mai e nevoie să fim  intimidaţi de reacţia celorlalţi sau de bolile ce ne invadeaza !Trebuie să îndrăznim să fim ”transparenţi” şi sub un pseudonim sau numele real, să spunem ceea ce gândim, ceea ce simţim, fără a fi falşi şi a pretinde că suntem o persoană cu totul diferită. Cineva spunea că primul pas spre vindecare este a admite că ai o problemă. Şi o da, noi oamenii avem multeee probleme!
Totul e sa nu intri in starea de depresie, de deznadejde, de indiferenta. Sa suferi cu speranta, cu credinta, ca numai atunci suferinta are un folos. Exista si o ruga care mie imi e foarte draga:  "Doamne, fa din suferinta / Pod de aur, pod inalt. / Fa din lacrima velinta / Pentru un pat afund si cald. / Din lovirile nedrepte / Faguri faca-se si vin. / Din cadere - scari si trepte / Pentru un urcus alpin / Din veninul pus in cană / Fă miresme ce nu pier. / Fă din fiecare rană / O cădelniţă spre cer; / Şi din fiece dezastru / Si crepuscul stins în piept, /Doamne, fă lăstun albastru / Si fă zâmbet înţelept."  - Metanie (versuri Radu Gyr) 
Vă mulţumesc pentru cuvintele frumoase, pentru mail-urile primite de la voi, pentru încurajările voastre şi pentru sugestiile voastre. Vreau să vă spun că fără unele persoane şi fără puterea Divina mi-ar fi fost extraordinar de greu, ba chiar, imposibil sa ajung la acest moment aniversar. De aceea, la cât mai multă transparenţă şi la cât mai multe vizite! Să fiţi iubiţi!

Inchei cu -Traiesc....,in realitatea  zilei de astazi!


9 comentarii:

Ică Şt. O. Victor spunea...

Sarut mana, MEG! LA MULTI ANI! Acum observ ca suntem aproape de-o seama (la bloguri). Saptamana viitoare fac si eu un an de hoinareala prin spatiul virtual.
Sa dea Dumnezeu sa-ti urez de bine si peste 50 de ani! Sanatate multa sa ai!

Ana spunea...

La multi ani ,draga mea, in primul rand pentru acel anisor de blogosfera, la cat mai multi!Ma rog ,iti doresc din adancul inimii,desi nu te cunosc, sa fii ocrotita si binecuvantata de Dumnezeu,sa ai parte de multe,multe primaveri,care sa-ti aduca o viata curata,frumoasa,plina de bucurii si dragoste multa de la cei din jur.Sanatate si viata sa-ti fie plina de noroc .

Ana spunea...

Buna dimineata,draga mea! Astazi,si pentru mine,este un moment de aducere aminte si bucurie.. unul dintre nepoti implineste sase anisori si asa cum i-a fost dorinta am organizat o petrecere cu colegii de grupa,asa cum se obisnuieste in zilele pe care le traim..ca pe vremea mea nici nu stiam ca am o zi anume cand implinesc niste ani,asta cand eram mai mica?!..asa erau vremurile..pe atunci!
Eu pe acest blog pe care-l am sunt de cateva luni,dar de cativa ani buni,stau si m-am ocupat,mi-am petrecut timpul liber si ce bine mi-a prins,pe un alt blog pe care imi doresc sa-l vizitizi si tu si ai sa ai o mare surpriza,acolo..poate ca din acest motiv,cautand si dand peste acest blog,m-am oprit,aproape zilnic,aici..., :lol: , O zi frumoasa cu binecuvantarile Domnului peste casa ta!

Ana spunea...

Linck-ul blogului il gasesti in dreapta,este chiar ultimul de la blogurile mele... O zi frumoasa! Te pup!

MEG55 spunea...

Draga Ana!multumesc mult pentru vizita,sa ai numai zile senine,impliniri,bucurii si multa,multa sanatate.LA MULTI ANI! pentru nepotelul tau,sa cresca mare ,sanatos sa-si bucure parintii si pe cei dragi din jurul lui.Zilele ce-ti stau in fata sa-ti fie pline de viata si binefacere!

Ana spunea...

Multumesc pentru vizita si comentariile lasate! Acel blog si acel avatar le am din 19 ian 2010...dupa vizita ta mi-am schimbat avatarul...nu ti-am vorbit de el pana acum fiindca am considerat ca nu avea importanta.Imi era tare drag si cand l-am vazut si aici,mi-a cam dat de gandit... ce mica e lumea?!

MEG55 spunea...

Victor,multumesc mult!Doamne ajuta!Sa ai in calea ta numai zimbete si bucurii!

INCERTITUDINI spunea...

La mulți ani de gânduri bune!
Cu sănătate și bucurii!

MEG55 spunea...

Multumesc!Cea mai mare realizare este ,ca am trecut de 3 ani de la provocarea vietii mele!Sper sa fiu aici si peste 5,10,15 ani sa primesc urarile tale.Sa ai numai impliniri in viata ta!