Fiecare are steaua sa!

6 martie 2012

INIMI DE GHIATA!

Egoismul, ironia, tupeul, mandria si barfa te aduc cel mai repede pe culmile succesului... Asta se poarta! Bascalia la adapostul unei inimi de ghiata... Inimi de ghiata sunt produse in cantitati nelimitate, la cererea publicului... Ba ..,unii mai intra si cu picioarele in inima ta!:))).Se distruge una,vine alta si-i ia locul...Unde sa fugi de ele? Sunt peste tot!Am obosit sa dau numai peste oameni insensibili sau profitori... Sensibilitatea oamenilor din ziua de azi, a scazut la cote alarmante... Asta-i viciul meu! Sunt sensibila... Gandesc cu inima prin fiecare cuvant pe care-l rostesc si ma astept ca si ceilalti sa faca asta...Dar ei nu fac...Nu au ei timp sa intre in profunzimile inimii... Si daca tot sunt judecata dupa aparente...La ce folos, sa ai o inima care arde in focul iubirii, daca nu se incalzeste nimeni la el? Am cam obosit sa caut inimi vii si sa dau numai peste inimi de ghiata... Astazi daca nu esti rau, nu "existi'! Esti invechit! Unde sa te ascunzi de nebunia omului rau? Acest 'mort viu' si nebun... Omul rau este azi idolatrizat, copiat la tot pasul... Raul si uratul merg mana in mana cu oamenii care si-au pierdut seriozitatea, visurile si dorinta de a evolua ...Cuvantul IUBIRE nu le mai spune nimic... Se simt atrasi de rau sau de urat ca de un magnet... O sa cumpar un lacat si o sa-mi inchid inima......,pina ce se va transforma in inima din imagine... O inima din ghiata nu are cum sa mai fie ranita... Unii o au din nastere...Ei nu uda florile ,ci doar le rup ca sa le striveasca in pumnii plini de ura... 



Inchei cu-Traiesc in realitatea zilei de astazi!

4 comentarii:

Ana spunea...

O zi frumoasa ca o floare de primavara..o zi in care bucuria,speranta si sanatatea sa te insoteasca pretutindeni!

gabriella spunea...

De 8 Martie iti doresc o zi vesela si frumoasa suflet drag.Te imbratisez cu drag!

Ana spunea...

Buna seara,draga prietena!Am invatat ca fiecare om isi modeleaza destinul singur si din acest motiv nu am asteptari de la cei de-alaturi..nu dela toti!...Se pare ca putem ajuta si noi,dar preferam de cele mai multe ori sa fim indiferenti,sau cum bine spui ,sa avem inimi de ghiata!? Aparent ,suntem buni,seriosi,generosi,deschisi la fire,dar cam gaunosi,viermanosi,unii dintre noi,pe dinauntru!;asa am intalnit in viata mea multi dintre semenii mei..era suficienta o scantaiei si luau foc,adica faceau explozie!. Si cu toate astea eu ii iubesc si-mi doresc sa nu-i supar,o mai fac pe proasta,cum se spune,si-mi face tare bine!?....

MEG55 spunea...

Draga mea Ana este adevarat ca poate gresim cu totii,dar una este sa-ti recunosti greseala si alta este sa perseverezi in ea.Nici eu nu fac mare caz cind cineva nu se ridica la nivelul asteptarilor mele,insa fac apel in unele cazuri la bunele maniere!Problema este ca fiecare intr-o prietenie(relatie de familie ) da ceva neconditionat si doreste sa i-se intoarca cu aceiasi moneda,dar nu se intimpla asa.Acum fiecare daca isi vede rezolvata o problema uita de cei care l-au ajutat,sau uita de ca a primit ceva pentru care nu a platit asa cum se cuvine.Asta este lumea in care traim,cu bune si rele!Sa ai o zi deosebita!