Fiecare are steaua sa!

21 martie 2012

Fara regrete....!!!





Nu privesc înapoi, îngrop trecutul pentru că s-a dus,cancerul este in remisie.Nu mă îngrijorez pentru viitor, încă nu a sosit. Trăiesc prezentul în aşa fel încât să rămână numai amintiri placute, trebuie să-l fac atât de frumos încât să merite să-mi amintesc.Totul se întâmplă cu un motiv, nimic nu e întâmplător!:)))Imaginaţia este mai importantă decât cunoaşterea.Trebuie să dovedesc că exist. Sunt două zile importante în viaţa mea: una este cea în care m-am născut, iar cealaltă cea în care am descoperit de ce si pentru ce m-am nascut.Cele mai multe lucruri e mai bine să fie spuse ,atunci cind este cazul. Persoanele care contează în viaţa mea nu se vor supăra dacă o fac. Să spun ce simt!Oare cei ce au puterea să schimbe lucrurile sunt un pic nebuni, rebeli, nu îşi găsesc locul, nu respectă regulile?!Poţi să nu-i crezi, să nu fi de acord cu ei, dar nu poţi să-i ignori. Ei sunt cei ce aduc schimbarea. Ei sunt cei care te pun pe gânduri.Am încetat să mă lupt cu gândurile mele. Cu demonii interiori. Acum suntem de aceeaşi parte.Ce pot sa fac? Chiar daca ştiu că greşesc...mă aştept la asta....!:))) Poate mă înşel, poate nu e o greşeală....Adevărul e ca nu ştiu ce-mi aduce ziua de mâine, viaţa e o călătorie nebună, nimic nu e sigur,parca sunt intr-o gara,asteptind sa vina trenul.Dacă aş avea o floare pentru fiecare clipă în care am zâmbit sau am râs, m-aş plimba într-o grădină superbă.Atunci de ce se spune ca,cancerul este boala oamenilor tristi?!Aiurea....,nu părăsesc ceva ce nu am avut niciodată, privind înainte zăresc viitorul.Imi asum riscurile. Nu încetez să visez pentru că nu e nimic greşit în a-mi dori mai mult.Viaţa e ca o fotografie. Developăm negativul.Trăiesc după zicale....... care spun exact ce simt.Mă plimb, mă ascund, mă descopăr, iubesc, urăsc, mă enervez, trec cu vederea, trăiesc clipa.....!!Ce se întâmplă, se întâmplă pur şi simplu. Fără regrete!!!



Inchei cu-Traiesc in realitatea zilei de astazi!

6 comentarii:

elena spunea...

Nu ştiu cine eşti, dar pari asemeni meteoritului aceluia care străbate cerul nopţii lăsând lumină şi o urmă dăinuitoare. Celor puternici li se cere mult. Felicitări pentru ce eşti!

MEG55 spunea...

Elena,multumesc ca ai trecut pe aici!Sunt un om trecut prin cele mai puternice provocari ale vietii.Cred si imi doresc sa fiu puternica mereu,m-am luptat si ma lupt cu toate obstacolele ivite intr-o viata de om, ce doreste ca cei din jurul lui sa fie multumiti,sa fie recunoscatori....,daca vor,daca nu este problema lor.Eu insa voi merge mai departe...,atit cit imi va fi ingaduit de puterea divina care ne coordoneaza pasii in aceasta viata paminteana.Sa ai o primavara deosebita!

Ică Şt. O. Victor spunea...

MEG, tu chiar eşti bolnavă? Credeam că faci o campanie, pur şi simplu. Oricum, boala aceasta are leac. Am un prieten care a fost diagnosticat cu această boală, cancer pulmonar, acum 5 ani. La ultimul control, anul trecut, medicii i-au spus că s-a vindecat.
Multă sănătate şi să auzim numai de bine, din partea ta!

MEG55 spunea...

Da,am trecut prin aceasta provocare!Luna aceasta implinesc deja 3 ani de la prima operatie....,fiindca dupa un an a mai urmat inca una....,dar acum este totul de domeniul trecutului.Incerc sa ofer informatii si suport psihologic si sufletesc celor care vor fi incercati de aceasta maladie si trec pe aici.Eu cind m-am aflat in fata "balaurului" nu prea stiam multe despre ceea ce se poate intimpla.Toti avem celulele canceroase in organism,depinde numai momentul sau ziua cind esti ales......, sa se razvrateasca aceste celule in corpul tau!Factorul psihologic este in primul rind esential in fata acestei maladii si apoi descoperirile medicinei,etc.Pina nu treci printr-un episod de acesta nu poti sti ce si cum....,se desfasoara!Acum a trecut si merg mai departe.Este foarte,foarte greu,dar am mai spus ,trebuie sa ai o motivatie puternica pentru care sa lupti.Si apoi totul intra intr-un alt episod al vietii,nimic nu mai este cum ar fi trebuit sa fie...,dar chiar nu ai pe cine sa invinuiesti.O zi excelenta iti doresc!

Ică Şt. O. Victor spunea...

Multă sănatate, MEG! Să-ţi fie bine!Să crezi, şi să te rogi la Dumnezeu!

MEG55 spunea...

Victor,multumesc de urari!Viata merge inainte,am motive sa cred ca totul este sub control.Persoanele dragi din jurul meu imi ofera toata dragostea lor.Am o familie frumoasa,un sot deosebit,copii,nurori,nepoti si prieteni care chiar merita sa fiu mereu cu ei.Sa ai zile senine si linistite in calea ta!