Fiecare are steaua sa!

1 februarie 2012

GER NAPRAZNIC!(intre -33 grade si - 18 grade)






Administratiile vietii mi-au naruit bucuriile de odinioara. Dar parca nu intr-atat de mult, incat sa nu mai simt, din cand in cand, miros de iarna nebuna si sa mi se faca dor sa ninga, sa ninga pana la stresini, pana la cetini, pana la marginea gandului indragostit. Si atunci imi dau seama ca inauntrul meu s-a pastrat, totusi, ceva din inocenta anilor tineri, cand zapezile erau intotdeauna prilej de exaltare, prilej de visare…Gerul napraznic din ultimele zile insa mi-a dat peste cap toate planurile!:)) voiam acum la inceput de februarie......., sa -mi pun la punct toate strategiile privind  viata mea de aici incolo.Pentru ca iarna a uitat de calendarul ei si sa napustit cu toate armele ei asupra locuitorilor Europei centrale, ma simt nevoita sa amin toate strategiile  pentru la primavara.....cine stie cind va veni?! Avind in vedere ca o parte din cercetatorii asupra mediului , spun ca ne asteapta "o mica era glaciara".Ei stiu ,daca chiar mai stiu .....,sau distrag atentia locuitorilor acestor zone de la alte imperfectiuni ale vietii.   Inchei cu -Traiesc frumos si liber!

2 comentarii:

De vorba cu mine... spunea...

Te invidiez!

MEG55 spunea...

De ce?!Atunci pe 01 februarie nu stiam ca chiar asa se va intimpla in unele judete.....,sa ninga pina la stresini.Acum ce sa fac ,asta e....,viata merge inainte! La primavara vom vedea ce si cum va fi.O primavara vesela iti doresc tie si celor dragi din jurul tau!