Fiecare are steaua sa!

2 decembrie 2011

VIATA CA O PINZA DE PAIANJEN!


Tot timpul facem alegeri si luam decizii ce ne marcheaza anumite momente sau intreaga viata. Alegem sa alegem, dar nu avem acel filtru care sa ne alarmeze atunci cand nu este bine ceea ce alegem…
Uneori ne alegem prietenii prost, alteori ne alegem slujba care nu ni se potriveste. Uneori alegem jumatatea incompleta si alteori alegem sa luam decizii pripite, decizii bune pe moment si distrugatoare pentru viitor. Dar cine ne invata cum sa alegem?!NIMENI! Ne autoeducam aici si poate asta este si motivul pentru care nu intotdeauna alegem sa alegem ceea ce e bine…
Au fost clipe cand am ales sa raman chiar daca toate semnele aratau indicatorul PLECARE, chiar si atunci cand pe ele scria mare FUGI CAT POTI!!! Eu am ales sa stau, sa cred ca orice lucru are indreptare, ca orice om se poate schimba, ca orice situatie poate lua o turnura ce imi va fi favorabila. Ei bine… de multe ori am ales prost si mi-am asumat responsabilitatea si am platit pretul alegerii…
Azi am ales sa nu imi pese, am ales sa nu ma gandesc la anumite persoane si la faptul ca un rau le-ar putea face bine… Habar nu am de ce, dar asta am ales…De maine, aleg.... sa aleg ceea ce vreau eu si numai eu. Aleg sa imi pese de mine mai mult decat de oricine, sa imi pese de binele meu si nu al celorlalti. De maine, aleg sa nu imi arunc sufletul in tot ceea ce creez. Aleg sa imi pun talentul in munca si geniul in propria-mi viata. Nu pot decat sa sper ca ma pot tine de cuvant si sa aleg ceea ce am ales de maine. Sa culeg ceea ce voi semana… iubire si daruire. As vrea sa aleg sa si primesc nu numai sa ofer si....., pana la urma, ce alegi… aia culegi!Inchei cu-TRAIESC FRUMOS...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-




8 comentarii:

Solidaster spunea...

Meg55,asa gandesc si eu si ma bucur sa gasesc si alte persoane,care au ajuns la acelasi rationament.NU se merita sa traiesti,sa dãruiesti,sa te sacrifici pentru ceilalti,iar ceilalti sa te striveasca atunci cand nu te mai pot folosi ca pe un gandac.
Nu este un mod egoist de gandire,ci rational.
Suntem ínvatati de mici,sa-l punem pe celelalt mai presus de noi,sa oferim íntai lui apoi ce ramane e pentru noi.
Si asa ni se scurge viata,uitând de tot pentru satisfacerea aproapelui.Si ajungem la o vârsta cand,ne uitam in urma tristi,obositi,nesatisfacuti,pentru ca nu am stiut cum sa avem grija si de noi.Te felicit,nu multi ajung la aceasta cunoastere sau íntelepciune as spune eu.

C.L.M. spunea...

Frumos:) iti doresc tot binele din lume!>:D<

£avi H. spunea...

in fiecare zi alegem cate ceva...

MEG55 spunea...

Solidaster,multumesc!Am hotarit asa gindindu-ma ca daca mie imi este bine,le va fi bine si celorlalti din preajma mea sau celorlalti care depind de mine.Ma bucur foarte mult ca ai grija de tine,asta sa fie mereu,mereu pina la final!Te imbratisez cu sufletul!

miki spunea...

Daca tot exista liberul arbitru si eu am ales,dupa ani de zile in care m-am pus pe locul "n", sa fiu pentru mine mai importanta decat orice altceva, sa ma pun pe primul loc.Daca eu n-o fac, nimeni n-o va face!
Felicitari pentru blog si ma bucur ca l-am descoperit!

MEG55 spunea...

C.L.M.multumesc!Sa ai grija ce alegi...sa fie numai pentru tine.O zi deosebita!

MEG55 spunea...

LAVI H.da,alegem sa traim......,dar depinde de noi sa traim frumos!Sa ai o zi superba!

MEG55 spunea...

miki,multumesc!Noi suntem raspunzatori de binele din viata noastra,nimeni altcineva nu ne va putea face ceva si mai ales bine.....! daca noi nu ne dorim asta.Rau ne fac toti!Altatata voit,altadata din ignoranta...., dar noi trebuie sa fim constienti ca suntem singuri si atunci cind ne nastem si atunci cind murim.Ai grija de viata ta!Sa ai numai zile insorite in calea ta!