Fiecare are steaua sa!

14 decembrie 2011

SPIRITUL CRACIUNULUI












Spiritul Sarbatorilor de iarna a intrat in toate casele....!

sa redevenim copii si sa ne bucuram de ceea ce avem.Am impodobit bradul,este bradul de cind erau copii  mici.Un brad mare si frumos ......este sintetic,dar am atirnat in el citeva crengi de brad natural si a  inmiresmat toata casa ,cu mirosul inconfundabil de conifere. Decit sa dau citeva sute de roni pe un brad care pe 6 ianuarie a fiecarui an trebuia sa-l arunc,am cumparat acest brad care in fiecare an si-a facut treaba la fel sau poate mai bine decit un brad din padure.Asa am scapat de acele care se scuturau si am salvat...zic eu un bradut de la distrugere. Incerc sa adun acum darurile de la Mos Craciun...deja a inceput postasul lui ....sa distribuie darurile.Nepoteii si copii  incep sa se adune de pe unde sunt plecati...!Craciunul este sarbatoarea familiei! Sa putem sa il sarbatorim...., asa cum se cuvine! Inchei cu-TRAIESC FRUMOS...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

Niciun comentariu: