Fiecare are steaua sa!

6 decembrie 2011

FULGI DE NEA




S-a lasat peste noi parfum de iarna, umbra de frig. Sunt lumini de sarbatoare pe strazi si inimile noastre se pregatesc si de lumina Craciunului, si de raceala sfarsitului de an. Vin ceasuri de poezie, de melancolie, de visare.

"Va veni iarna, miroase a fulg, -
Taranii pun lemne-n soproane,
Si sfintii din mistice taine se smulg
Si incaruntesc in icoane.

Va veni iarna, la munte fac foc
Muntenii uitati de guverne,
Ei care nu au nici salarii, nici loc,
Ci doar existente eterne.

Va veni iarna si apele curg
Tragand dupa sine obarsii
Si-n scurtele zile cu vanat amurg
La geamuri de case bat ursii.

Va veni iarna curat si rapid,
Un rug pe sub brume se stinge
Si gura spre cer daca vreau s-o deschid
As spune, dar gura mea ninge.

Va veni iarna, iubito, e frig,
Un frig ce spre cerga ne mana,
Atata mai pot sa te rog si sa strig,
Da-mi aspra manusa de lana.

Va veni iarna, ba nu, a venit,
Caldura eu n-o voi gasi-o,
Ci trist am sa plec, garbovit, ostenit,
Prin muntii ce canta: Adio !  " (Adrian Paunescu - Presimtamant) 

Sa avem o iarna milostiva,ca multi sunt cei fara adapost si fara masa! La noi spiritul de solidaritate a murit odata cu speranta, ca vom scapa de cei care ne subjuga si ne umilesc continuu de cel putin 40 de ani incoace.Inchei cu TRAIESC FRUMOS....!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-





6 comentarii:

£avi H. spunea...

Adrian Paunescu chiar scria frumos.

Va veni iarna...

gabriella spunea...

Minunate videoclipurile si muzica...abia astept sarbatorile...chiar zi zapada.

dmd. spunea...

..incă nu a venit iarna...a plecat poetul...
îţi doresc o iarnă care să nu strice ceva important.

MEG55 spunea...

LAVI H.da,poeziile lui vor ramine peste veacuri!Calendaristic iarna a venit,in curind va fi si zapada si va acoperi cu albul ei diafan, o parte din uriciunile lumii.Sa nu fii trista mai este putin si vine si Craciunul!

MEG55 spunea...

Gaby,multumesc!Aastept si eu zapada!Anul acesta merg la sarbatorile zapezii in Bucovina,imi doresc sa pot circula intr-o sanie cu zurgalai!Asta numai pe zapada e posibil,altfel nu are farmec.

MEG55 spunea...

dmd,multumesc de trecere!Calendaristic a sosit!A plecat poetul,dar creatiile sale au ramas!Noi il vom reinvia, ori de cite ori ,ne va fi dor de el.Iarna nu are ce sa strice,va veni si zapada .....care este necesara pentru noi toti. Pentru ca am intrat in spiritul sarbatorilor de iarna,eu iti doresc numai impliniri si sarbatori cu bine!