Fiecare are steaua sa!

3 decembrie 2011

FIECARE ZI



Timpul călătoriei mele este lung;
Calea pe care o am de străbătut este fără sfărşit.
Am ieşit pe aripile primei raze de lumină
şi mi-am urmat drumul prin singurătăţile lumilor,
lăsănd urma mea pe atătea stele."

„Călătorul" de Rabindranath Tagore

In fiecare zi ...aleg sa-mi fie mie bine,sa ma simt bine eu cu mine,sa fac tot ceea ce-mi place!Sa fiu libera sa aleg tot ceea ce am voie.Sa vad tot ceea ce as dori sa vad.Sa aud tot ceea ce as dori sa aud.Restul sunt doar resturi si rebuturi ,de care nu am voie nici astazi ...nici in alta zi din viata mea!Inchei cu-TRAIESC FRUMOS....!SI ASTA IMI OCUPA TOTO TIMPUL-

4 comentarii:

Ryanna spunea...

aşa este, toţi suntem călători..problema este că nu ştim de unde venim şi unde ne ducem...de aceea este bine vorba ta să ne bucurăm de ceea ce ne place,să ne fie bine,şi să ignorăm umbrele ce uneori ne amărăsc sufletul..îşi doresc să-ţi fie mereu bine..să ai în suflet o nesfârşită sărbătoare,şi nu în ultimul rând,să ai o seară minunată!:)..

*ELENA* spunea...

Frumoase gânduri și melodia
îmi place mult!
Un weekend excelent îți doresc!
Cu mare drag te îmbrățișez!

MEG55 spunea...

Ryanna,multumesc!Mai conteaza ca nu stim de unde venim si unde ne ducem?!Problema este ca,nu trebuie sa ne fie frica de moarte,trebuie sa ne fie frica ca nu stim trai!Sa ai numai cinduri senine si sa fii mereu multumita de calitatea vietii!

MEG55 spunea...

*ELENA*,multumesc,asemenea si tie!