Fiecare are steaua sa!

6 noiembrie 2011

SURIS DE TOAMNA..!



M-am asezat pe-o banca in parc si-am privit toamna-n ochii sai cenusii...voiam sa-i declar razboi, in numele a tot ce-i verde in noi!Mi-a suras obosita... nu stiu cum a facut, dar m-a cucerit...,fara lupte si strigat, doar tacere si-amurg.Am simtit cum se-astern in sufletu-mi... surd,doar cu-n fosnet de-o clipa, c-o bataie de-o aripa dintr-o creanga ce-si plangea frunza rupta din ram,falfairi de aripi care duce in zbor,amintiri strecurate dintr-un dor calator ...!I-am spus toamnei... "ma iarta"... insa nu mi-a raspuns...am simtit cum pe-obrajii-mi se asterne-al sau plans, si-am stiut...Numai eu am luptat pentru vara din noi, cu un suflet curat,numai eu am crezut...numai eu te-am chemat...si-acum toamna-mi surade, printre neguri de ani,as fi vrut sa ma lupt, ea imi spune..."in van"...:))!Acum stiu... ce-a apus, e trecut... chiar de-as vrea, n-as avea pentru cine sa lupt...Pastrez doar in suflet verdele ce-a pierit ,imi iau toamna de mana, si-i surad....,spunindu-i”ce a fost ,a trecut”...!!Inchei cu-TRAIESC....!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

4 comentarii:

£avi H. spunea...

Verdele este absent doar pentru o perioada, in curand el va reveni.

Aris spunea...

Dor de verde. Deja, Meg?
Eu astept, copil natang ce sunt, sa vina Craciunul!

MEG55 spunea...

Aris,astept si eu cu mare nerabdare CRACIUNUL...deja am inceput sa ma pregatesc!Confectionez caciuli de mos pentru nepotei si pentru fii mei,pentru fete(nurori)pregatesc saluri,toate rosii cu borduri albe.In postarea mea ,gindeam la verdele din noi(din mine),dar nici acela nu se va termina....,depinde de noi cit vrem sa fim tineri,sa ne simtim tineri.Sa ai numai zile senine!

ariadna41 spunea...

...ma bucur sa vad ca surasul meu de toamna a fost molipsitor... ariadna41