Fiecare are steaua sa!

20 noiembrie 2011

SUPERSTITII TRAZNITE II

1.Daca iti pui o haina invers de dimineata se schimba vremea.
2.Daca ti se zbate ochiul drept se intampla ceva bun , daca ti se zbate stangul ceva rau.
3.Cand primesti un animal trebuie sa dai un banut sau cativa lei , dar sa nu-l iei gratis pentru ca o sa-ti moara.
4.Bate-n lemn cind ceva din superstitia stiuta nu iti convine.
5.Sa nu dai inelul/verigheta direct in mana altei fete sau altei persoane , pune-l undeva si sa-l ridice el/ea.
6.Daca te asezi la masa pe colt nu te vei mai casatori niciodata.
7.Daca cineva sta intins pe jos iar o alta persoana trece peste picioarele acestuia ii scurteaza viata.
8.Daca scapi firimituri pe jos atunci cand mananci iti arunci norocul.
9.Daca arunci gunoiul in zi de sarbatoare iti arunci norocul.
10.Daca arunci paine, idem.
11.Daca incalti mai intai pantoful stang, ghinion.
12.Sa nu pleci la drum lung de sfantul ilie (20 iulie).
13.Geanta cu care vii in casa nu trebuie lasata pe jos, aduce paguba.
14. Acul de cusut nu se da direct in mana (ghinion), ci il lasi jos sa il ia celalalt de acolo.
15.Daca iti iese in drum cineva cu galeata goala,ai ghinion sau te certi la capatul drumului.
Superstitii am avut  fiecare  cand am fost copii si cunosc oameni care inca au.Eu m-am debarasat de ele pentru ca erau o povara mentala, care avea un risc serios de a-mi complica inutil viata.
Problema cu superstitiile este ca nu sunt o alegere - cel putin in mintea superstitiosului. Pentru el reprezinta o chestiune importanta, care trebuie sa fie facuta! Cand nu poate fi facuta, sau este incalcata o regula, rezultatele variaza de la comic la grotesc.Superstitiile nu tin de gradul de cultura al superstitiosului...eu cred insa ca avind superstitii tu insuti iti complici existenta,directionind un gind sau ginduri spre o anumita directie si daca chiar  se intimpla ceva, incepi sa-ti incarci memoria cu multe alte ginduri care intradevar nu fac bine.Aici e chestia aia cu gindirea pozitiva...!Postez citeva imagini de iarna,poate gindirea noastra pozitiva.....va aduce iarna mult asteptata!Plapuma de nea cu albul ei stralucitor,va estompa toate culorile negre,gri,pestrite din viata noastra. Inchei cu-TRAIESC...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-



INVOC IARNA

Image Host

2 comentarii:

gabriella spunea...

Buna MEG55...superbe poze...in legatura cu superstiile eu chiar nu cred in ele.Sa ai o seara frumoasa si multumesc de vizita.

MEG55 spunea...

Gaby,eu cred in viata si in ceea ce pot face eu,in rest toate sunt doar coincidente fericite sau nefericite!O zi deosebita!