Fiecare are steaua sa!

4 noiembrie 2011

INSCRIPŢIE PE O ZI DE TOAMNĂ




Azi , mergeam frumos pe drum
Cand de-o data , nu stiu cum ...
Mi-a iesit in fata-o doamna
Da, chiar ea : iubita Toamna !
Ne-am privit in ochi , subit
Si ne-am pus , noi, pe vorbit ...
Stam pe banca amandoua
Nu ne pasa nici ca ploua ....
Trag cu ochiul pe furis ,
O privesc ,dar , doar piezis
Ii admir rochia bogata
Cusuta cu aur toata ...
Frunze in multe culori
Si brodata cu comori ....
Si in parul ei bogat
Struguri dulci a aninat ....
Ea ma-ntreba de indat'
De-am ceva de comentat
Dau din cap ca "nu", spasita
Si-o privesc din nou uimita !
Doamne, cat e de frumoasa
Si ce bine ca-i acasa !
C-a venit iubita ...Toamna ,
Ca o doamna si ma lasa
Sa-i privesc frumoasa-i fata,
Ce-n final prin bruma deasa,
Va da in...." IARNA GEROASA"!

Si, brusc, luna lui Brumar a inceput sa se limpezeasca, aidoma vinului bun, care se innobileaza prin invechire,iar eu inchei cu-TRAIESC...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

6 comentarii:

£avi H. spunea...

Din cate vad iti place toamna :)
Foarte frumoasa poezia, mi-a placut in mod deosebit!

Goda spunea...

Superba pozia ta de toamna, iar pozele...arata ca uneori si toamna poate fi frumoasa:D

MEG55 spunea...

Goda,toamna pentru mine este frumoasa in toate ipostazele!O zi linistita!

MEG55 spunea...

LAVI H.imi place toamna...,ea mi-a adus cele mai mari realizari din viata mea!O zi calda si insorita!

Aris spunea...

Bravo, bravo, bravo, Meg!
Frumos poem, daca as fi toamna te as rasplati cu o zi care sa ti poarte numele.

MEG55 spunea...

Aris,multumesc!Te imbratisez !