Fiecare are steaua sa!

3 noiembrie 2011

TOAMNA .....INCA E STAPINA!







E atata veselie in jur. Betie de culori…As vrea sa impart totul cu cei ce n-au, cu cei grabiti, cu cei prea ocupati sa poata vedea minunea, cu cei ce amarasc pamantul pe care calca. Dar nu pot, nu pentru ca nu as vrea, ci pentru ca n-as mai trai atata bucurie alaturi de ei. Si as rata fericirea din sufletul meu. Asa ca aman sa ajung iar de unde am plecat...:))) Mai bine ma gandesc la povesti si la soare auriu, de toamna calduta.E soare,e frumos....totul in jur miroase a frunze umede,iarba si castane crude. Dupa atata timp am regasit puterea de a rade iar, fara teama, fara motiv, fara regret. As vrea sa impart minunea asta mica cu cineva drag din copilaria mea,dar lucrul asta nu se mai poate..! Sa-i desprind lin frunzele cazute in parul sau intunecat si sa rad cu ochi de copil. Caci el  ar sti sa se bucure de toate maruntisurile. Numai ca sufletul sau e la ingeri acum, iar povestile soptite in vis cu o seara in urma si-au secat izvorul.Inchei cu-TRAIESC...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

4 comentarii:

£avi H. spunea...

Nimic nu e intamplator in viata, si boala are rolul ei, si daca esti aici nu este o intamplare, si cred ca nici acest blog nu este o intamplare. ( am citit descrierea de sus, ma refer mai mutl la ea)


Toamna va mai ramane inca o luna la noi, imi place ce ai scris!

MEG55 spunea...

Lavi H.Da,nimic nu este intimplator....:)))boala mea a fost o provocare a vietii,pe care am depasit-o,iar blogul a fost creeat pentru a impartasi si altora din expierenta mea in legatura cu provocarea vietii.Ca mai postez si unele sentimente,trairi zilnice....tine de umplerea timpului cu ceva.Asa simt ca traisc si ca imi ocup tot timpul.Eu nu m-am plictisit niciodata,chiar de multe ori simt lipsa timpului.Timpul care trece ca o naluca si nu pot sa-i tin seama.Imi place ca toamna este chiar sentimentala,tine cu mine si asa pot sa fac plimbari in fiecare zi.Sa ai numai ginduri aurii!

Ryanna spunea...

Am scris o grămadă şi google,m-a „aultat”aproape de final..dar voi încerca să redau cu aproximaţie ce am mai spus..deci,uneori şi de vei putea sau vei dori să împarţi ce ai cu anumiţi oameni,s-ar putea ca pe moment să-ţi pupe mâna .iar mai tâziu să arunce cu pietre în tine..şi asta deoarece românii în general au genetic un orgoliu ce mai curând sau mai tâziu domină şi explodează...sunt ptr,organizaţii unde să pot contribui material sau financiar,şi ei să se ocupe de distribuirea ajutoarelor sau cele guvernamentale care să se implice..una e când le dă primăria,partidul,alta când cineva mai răsărit o face...aşa că da,trăieşte-ţi fericirea darului oferit de dumnezeu,şi mergi pe drumul drept plin de lumină pe care-l meriţi..
O seară frumoasă!:)

MEG55 spunea...

Ryanna,multumesc!Ai perfecta dreptate,ma bucur enorm de zilele acestea insotite si calde,de feeria de culori,parca toamna nu ar dori sa mai plece si asta e un lucru bun.Vom avea timp si de iarna...daca vine pe la Craciun si va pleca prin februarie avem timp berechet sa ne zbenguim in zapada!Ma gindesc la persoanele virstnice...pentru ele e mai greu,dar si ele trebuie sa simta cite putin si iarna.Te imbratisez cu sufletul!