Fiecare are steaua sa!

22 noiembrie 2011

DE CE IMI PLACE CA SUNT FEMEIE..!


- pentru ca imi place sa fiu cucerita prin gesturi si sa cuceresc prin priviri
- pentru ca imi plac florile si imi place sa fiu rasfatata primind flori
- pentru ca, de multe ori, am o intuitie mai buna decat a unui barbat
- pentru ca stiu sa ma bucur de momentele pentrecute singura
- pentru ca ma pot “pisici”, pot sa fiu copilaroasa fara sa fiu penibila (barbatii nu pot face asta fara sa cada in penibil )
- pentru ca in zilele speciale (aniversari) iubitul se chinuie sa scrie o felicitare, alegand cele mai frumoase cuvinte
- pentru ca mie, ca femeie, imi vine mai usor sa creez/scriu scrisori/felicitari de dragoste
- pentru ca imi place sa fiu romantica si sa cred ca totul trebuie/este invaluit de iubire
- pentru ca imi place sa vizez (mai mult decat o face un barbat)
- pentru ca imi place sa reinventez relatia in care ma aflu astfel incat zilele sa nu semene intre ele
- pentru ca imi place sa fiu feminina
- pentru ca stiu sa accept viata si cu greutatile ei
- pentru ca stiu sa fac haz de necaz
- pentru ca atunci cand sunt morocanoasa el e dragastos si invers
- pentru ca de fapt simt ca sunt inca un copil in sufletul meu
- pentru ca stiu si sa ascult (problemele, parerile celorlalti)
- pentru ca nu am multe prietene, dar cele pe care le am sunt de “calitate”
- pentru ca inteleg mai bine decat un barbat ce e in sufletul altei femei
- pentru ca ma bucur de toate “nimicurile” (asa le numesc barbatii, nimicuri)
- pentru ca si el, la randul lui, a invatat sa se bucure de nimicuri langa mine
- pentru ca pot iubi si o broscuta testoasa chiar daca nu are blanita si nu latra/miauna
- pentru ca dintr-o haina veche/urata pot sa inventez una noua numai buna de purtat
- pentru ca dau mai mare importanta parului, unghiilor, felului in care arat decat el
- pentru ca pot fi feminina si intr-o tinuta sport
- pentru ca pur si simplu fiecare femeie e speciala in felul ei de a fi, iar cel care accepta o femeie asa cum este ea, e un om special
Inchei cu-TRAIESC FRUMOS.....!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

2 comentarii:

*ELENA* spunea...

Super toate...!
Și melodia îmi place mult!
”- pentru ca pur si simplu fiecare femeie e speciala in felul ei de a fi, iar cel care accepta o femeie asa cum este ea, e un om special”
Îți mulțumesc mult!
Să ai o zi frumoasă precum îți
este sufletul!
Te îmbrățișez cu mare drag!

MEG55 spunea...

*ELENA*,daca puterea divina......,nu ar fi creeat FEMEIA, nu stiu ce ar fi putut fi in locul ei!Cred ca fara femeie, nu ar fi existat viata!Sa ai o seara ,din toate punctele de vedere!