Fiecare are steaua sa!

25 noiembrie 2011

CONVORBIRE CU SUFLETUL MEU..!


“Ce mai faci suflete…?esti bine?Initial am vrut sa-ti cer iertare …apoi m-am razgandit…mi-am dat seama ca ai de toate…nu prea iti lipseste nimic intre noi fie vorba…Sunt oameni care tin la tine…sunt oameni care te simpatizeaza…Si stii cum se zice …”nemultumitului i se ia si ce are “…Ai iubire…ai prieteni…faci de cele mai multe ori cam ce vrei tu…asa ca nu inteleg ce-s cu fitele astea…De ce te-a apucat plansul asa din senin…?de ce pici in melancolie cand imi e lumea mai draga…?de ce simti mereu ca-ti lipseste ceva cand totul ar trebui sa fie perfect…?!de ce te incapatanezi tu sa nu fie bine chiar si atunci cand e bine?Te-as intreba acum ce-ti lipseste…dar deja iti stiu raspunsul prostesc…Stiu dupa cine tot tanjesti…Dar daca ti-as da ce vrei tu..ai pierde tot ce ai tu acum…un schimb cam inechitabil , nu? NU LE POTI AVEA PE TOATE ! – sper sa poti intelege intr-un sfarsit lucrul asta …”Gindesc doar...! Ma cauta gandurile astea,sunt atat de simple,ma striga gandurile,sunt atat de inocente,dar le voi raspunde intr-o zi de primavara,pana atunci,...............................trebuie sa poposesc in iarna care o simt in  sufletul meu,o astept.Vreau sa ninga,sa merg intr-o sanie trasa de cai cu zurgalai veseli,cu risete si obraji imbujorati de gerul iernii !Inchei cu -TRAIESC FRUMOS...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

2 comentarii:

£avi H. spunea...

sufletul e cea mai sensibila parte din noi...
O zi placuta !

MEG55 spunea...

LAVI H.ai dreptate!Sufletul este alaturi de tine tot timpul,cu el poti dialoga ce vrei.Poate el este singura proprietate care nu ne tradeaza,daca stim ce sa-i oferim.O seara minunata!