Fiecare are steaua sa!

14 noiembrie 2011

ADIO TOAMNA!




Photo Sharing






Free Pictures


Upload Pictures


Aproape că a trecut toamna și mă întreb dacă s-o mai păstrez în suflet sau nu… Îmi place toamna asta, cu frunzele ei căprui, dar, de dupa crengile golase, văd cerul albastru… Rămân uitându-mă la el până se lasă seara și stelele sclipesc ca și cum mi-ar face cu ochiul și m-ar chema la ele: “vino! lasă toamna și vino la noi, pâna o să te plictisesti de atâta lumină și o să te întorci pe pământ odată cu prima zăpadă…hai, vino!”.
As pleca spre ele, dar toamna m-a legat cu rădăcini și mă roagă cu lacrimi de frunze să nu plec…Plec toamna,fiindca si tu te pregatesti sa pleci in alta dimensiune,ne vom revedea....la toamna viitoare si iar vom povesti,vom ride,vom plinge rind pe rind, pina vine dragalasa IARNA !Inchei cu-TRAIESC...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

2 comentarii:

Rafael Secret spunea...

Iti multumesc pt ca ai schimbat setarile de la "comentarii" deoarece mereu cand vroiam sa iti las un com. ne reuseam, dar blog-ul tau a ramas mereu citit de mine.
Eu anul acesta nu voi avea parte de iarna/zapada sau de sarbatori in "sanul familiei" sunt departe de casa si imi e tare dor, va fi greu pt mine ca acest an sa fiu departe de cei dragi.

MEG55 spunea...

Rafael,multumesc!Daca departarea ta de familie si tara este pentru a-ti atinge un tel,sau indeplini un vis,sa nu iti fie greu.In viata trebuiesc facute si asemenea sacrificii.In privinta sarbatorilor....poti sa-ti organizezi in asa fel timpul si sa reinventezi acolo tot ce ai fi putut face aici.Zile senine in calea ta!