Fiecare are steaua sa!

16 octombrie 2011

Lasa-mi TOAMNA pomii verzi..!


Ma-m trezit dimineata cu un sentiment de monotonie care mi-a cuprins, fara voia mea, sufletul... Cafeaua mi-a aburit pielea obrajilor, în aerul racoros al unei dimineti de toamna pe care, pentru prima data în acest an, o simt altfel. Si asta poate pentru ca e prima dimineata în care simt ca toamna a venit de tot, peste zilele lipsite de griji din vara care pare sa se fi ascuns undeva în unghere de suflet, ca sa nu o mai pot folosi drept îndulcitor al zilelor lungi si înnorate care vor veni. E curios cum, uneori, fara motive aparente, simt ca sensul existentei mele se amesteca ciudat cu felul în care anotimpurile vin si trec peste mine... Cafeaua matinala s-a transformat azi într-o lunga clipa de meditatie asupra toamnelor pe care le-am trait pâna acum... Mi-am dat seama ca cele mai multe au fost monotone, continuari sterse ale zilelor de vacanta sau începuturi firave ale unor experiente mai mult sau mai putin durabile. Ca si toamna aceasta, de fapt. Schimbarile majore pe care le-am trait la începutul ei nu m-au mai facut sa tresar ca altadata... Am trait totul ca pe ceva firesc, fara sa mai fiu eu, cea al  carui suflet vibra....!Inchei cu -TRAIESC...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

Niciun comentariu: