Fiecare are steaua sa!

26 octombrie 2011

SASE PIINI..!


A fost odată un om care cumpăra cîte şase pîini în fiecare zi. Mergea la piaţă după pîine zilnic, pe orice timp. Un prieten îl întreabă odată:
– Spune-mi, te rog, ce faci cu aceste şase pîini pe care le cumperi zi de zi? Oricum, nu poţi mînca singur atîtea.Omul i-a răspuns:
– Îţi explic cu plăcere. Ascultă: o pîine mi-o las mie, alta o arunc, două le înapoiez, iar altele două le dau cu împrumut.
Auzind aceasta, prietenul clătinat nedumerit din cap:
– Nu am înţeles nimic din ce mi-ai spus, explică-mi mai clar.Celălalt a răspuns:
– Pîinea pe care mi-o las mie, o mănînc. Cea pe care o arunc, i-o dau soacrei mele. Cele două pîini pe care le înapoiez, le dau mamei şi tatălui meu, iar cele două pe care le dau cu împrumut, le ofer feciorilor mei.
Morala....?!O descoperiti voi.Inchei cu-TRAIESC.....!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-








2 comentarii:

Anonim spunea...

Hm...in acord cu aceasta pilda, cele 6 paini din imaginea cu panglici tricolore ar trebui sa le dea de gandit parlamentarilor nostri...ei chiar le mananca pe toate ,singuri!!!"Sunt foarte flamanzi se pare si niciodata satui!"
In plus, multi mai au vreo sase paini in camara pentru perioade de criza si inca vreo sase paini de aur adunate in conturi bancare.Pentru ei si ai lor desigur!

MEG55 spunea...

Anonim,sunt sigura ca ai sa treci pe aici!"Cine-si da...lui ii-si da"Daca ei jefuiesc pe cei saraci si multi...:))),urmasii lor var pati ca in pilda postata.Vorba aceea"Cu care miina dai(sau iei)cu aia ai sa primesti" Sa ai zile senine!