Fiecare are steaua sa!

21 octombrie 2011

LA MULTI ANI! LIVIU-CONSTANTIN

Image Search

Ai venit pe lume intr-o dimineata de toamna,sa umpli viata parintilor tai de bucurii,asteptari si impliniri,acum citi ani stii tu...!:)) Ai fost crescut cu mare drag, ceea ce faci si tu pentru copilul tau acum...:))), nascut tot intr-o zi de toamna!Sa ai sanatate nelimitata,bucurii,impliniri si sa-ti poti indeplini visele alaturi de toti cei dragi tie.Noi parintii tai..., vom fi alaturi de tine si de familia ta draga, atit cit ne va fi ingaduit sa poposim pe aceasta lume.LA MULTI ANI IN SANATATE SI FERICIRE!Inchei cu-TRAIESC...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

6 comentarii:

Solidaster spunea...

Frumos.Ma alãtur si eu(la o felie de tort)glumeam-
sarbatoritului.
LA MULTI ANI! si vise frumoase.
(dar din tort tot vreau o felie)-trebuie sa fie deliciosss.hímmm :))

MEG55 spunea...

Solidaster,tortul chiar a fost delicios,ai si tu o felie,ceremonia a fost astazi!Imi pare rau ca nu ai primit trandafirul galben din postarea anterioara,oricum ti-l pastrez.Sa ai numai zile senine!

Solidaster spunea...

Multumesc de trandafir si cine stie intr-o zi poate gust si din tort.Toate bune.:))

rory spunea...

La mulţi ani, chiar dacă e poate cam târziu... Mulţumesc, Meg, că ai răspuns invitaţiei. :) Voi trece să mai bat la uşa ta din când în când. Cheia sufletului s-o dăruieşti doar celor ce merită cu adevărat acest lucru.
Să fii fericită, alături de cei ce ne poartă sufletele mai departe: copiii.

MEG55 spunea...

rory,multumesc pentru muzica,selectia este superba!Majoritatea persoanelor dragi mie sunt nascute in luna octombrie.Te astept ori de cite ori vei avea timp sa bati la usa mea!

rory spunea...

Şi eu mă împac bine, chiar foarte bine cu Scorpionii... compatibilitate 1000% aş putea spune, cu atât mai mult cu cât eu sunt Peşti. :)