Fiecare are steaua sa!

20 octombrie 2011

TRANDAFIRI PENTRU TINE!

Image Hosting Site
Am implinit doi ani si jumatate de la "MAREA CONFRUNTARE" VIATA CONTRA CANCER sunt bine,cu o pofta de viata mult mai mare ca acum multi ani in urma,de aceea astazi am cules un trandafir galben inrourat,statea falnic in gradina....simtind cum il pindeste bruma si gerul, ce va sa vina...:)))il daruiesc prietenilor mei virtuali ,care simt si stiu sa aprecieze frumusetea si maretia vietii!Inchei cu TRAIESC...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

2 comentarii:

rory spunea...

Da... un blog interesant, un blog unde refugiul este la el acasă, unde gândurile, visele, speranţele şi nădejdile se zbat între comorile cuvintelor...
N-aş putea să spun că ţi-am explorat foarte în amănunt blogul, dar a fost suficient să fac câteva click-uri pe el, ca să mă convingi să-ţi las un semn al existenţei mele în viaţa internaută. Ceea ce m-a frapat îndeosebi a fost încheierea ta succintă a fiecărei postări, încheiere mereu aceeaşi, unde dragostea faţă de viaţă izbucneşte în câteva majuscule.
Unii oameni au senzaţia unei eternităţi a timpului, cred într-o elasticitate perpetuă a vieţii, cred că nu poate exista şi o contracţie a acestui fir, cred că ea se întinde la nesfârşit, fără întreruperi, fără capăt. Aceştia pot fi doar cei superficiali. Între început şi sfârşit, noi tranzităm conştienţi sau poate nu, plutim haotic într-o lume finită. Puţini sunt cei ce ştiu a-şi ocupa tot timpul, puţini sunt cei care cunosc esenţa vieţii, a umanităţii... Ori poate unora nici nu le pasă. Dar, peste tot, în cochiliile sufletelor noastre nutrim speranţa unui nou început.
Probabil că, pe undeva, avem câteodată senzaţia unei păsări Phoenix, a renaşterii din propria cenuşă, fiindcă omul - această creatură sinuoasă, îşi poate regăsi propriile forţe pentru a regenera.
Meg, pălăria ta misterioasă a reuşit să-mi fascineze retina. Pentru această satisfacţie măruntă, dar totuşi atât de profundă, pentru vina comună de a ne place oarecum aceleaşi lucruri, cât mai ales pentru plăcerea de o clipă pe care am petrecut-o în căminul tău blogger-esc, te invit într-o altă lume, te invit în lumea MEA, o lume pe care mi-am creat-o singură, fără obligaţii, fără reţineri, o lume unde, dacă vei şti să cauţi, vei găsi ceea ce-ţi doreşti: MUZICA!
Suntem simpli pioni pe tabla de şah a vieţii, suntem mici atomi în imensitatea nemărginită a naturii şi suntem dragoste din dragoste.
Regăseşte-te, fiinţă renăscută, caută în ego-ul tău ceea ce-ţi doreşti cu adevărat, discerne cu grijă ceea ce-ţi face plăcere fiindcă uneori nu eşti decât tu cu tine însăţi.
Pune un semn de carte şi vino să asculţi jocul minunat al notelor muzicale, vino şi eliberează-ţi energiile într-o pagină unde numai cea de-a opta minune a lumii poate face, la rândul ei, minuni.

Sănătate şi... audiţie plăcută îţi doresc!

http://rory-muzica.blogspot.com/

MEG55 spunea...

Rory,multumesc pentru vizita si pentru invitatie!Te astept oricind!Pentru mine marea confruntare "VIATA CONTRA CANCER" a insemnat un sfirsit si in acelasi timp un nou inceput.Dupa tragedie am constientizat ce inseamna viata,cu toate implinirile si neimplinirile ei,pe care le tranversam fiecare.In viata reala nu pot purta palarie(am un par foarte des cu fir puternic)mi-am dorit intotdeauna sa port palarie...!:)))Dar, asta sa fie singura mea neimplinire....ca restul vin singure.Legat de mootoul de incheiere, iti pot marturisi ca el semnifica adevarul...acum nu am timp sa ma plictisesc,gasesc in orice moment ceva de facut,ceva pentru mine,pentru sufletul meu,pentru cei dragi mie...Citeodata cred ca ziua ar trebui sa fie macar dubla....:)),sa pot realiza tot ceea ce imi propun,dimineata cind ma trezesc.Daca amin ceva ce nu am putut realiza in ziua respectiva, o fac cu un sentiment de parere de rau.....si urmatoarea zi,reiau de unde am ramas.Iubesc viata asta... chiar daca ma pune la incercare! eu merg numai inainte,atit cit o fi scris in planul cu care am venit eu aici...:)))O seara linistita!