Fiecare are steaua sa!

4 octombrie 2011

DACA AS PUTEA DA TIMPUL INAPOI...!





Daca as putea da timpul inapoi...,nu as schimba nimic in viata mea!! Nu am avut parte de o viata perfecta si nici nu as vrea sa o schimb, acum. Este frumos sa sti ca dupa o perioada plina de necazuri vezi ca ai reusit sa te ridici si iesi triumfator. Infruntarea vietii asa cum este o face sa fie frumoasa :)). Din cate stim fiacare cu cat te loveste mai tare viata,cu atat este mai dulce victoria. Iar "ce nu te omoara te intareste":)).asa ca ma bucur de viata...... asa cum este si nu incerca sa o schimbi prea tare .Inchei cu-TRAIESC ....!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-


4 comentarii:

gabriella spunea...

Mare adevar ai spus "cu cat te loveste mai tare viata,cu atat este mai dulce victoria. Iar "ce nu te omoara te intareste". Sa ai parte numai de zile senine si frumoase si sa fi mereu victorioasa.

MEG55 spunea...

Draga Gaby,multumesc!Sa fii puternica si sa cistigi toate "bataliile"duse cu viata ta!

Solidaster spunea...

Ma alatur si eu celor spuse de tine.Nu as schimba cele traite cu altceva desi si la mine a fost destul de greu.
Am avut mereu o gandire de invingatoare si nu de victima.Zile senine.:))

MEG55 spunea...

Multumesc pentru vizita!Ma bucur enorm caind intilnesc persoane puternice:))Imbratisari calde!