Fiecare are steaua sa!

6 octombrie 2011

CINTA-MI TOAMNA...!


Toamna... zilele-ti sunt numarate,
De aceea te rog,atit din cit a mai ramas,
sa-mi cinti din struna ta...!
Cinta-mi, toamna, in fiece zi...
cinta-mi din in suflet,cinta-mi din frunzele tarzii...
cinta-mi, toamna...sau lasa-ma pe mine sa-ti cint...
tu doar canta-n surdina refrenul de-amintiri si iubiri,de demult...
si goleste-mi din suflet povara vechilor simtiri....
smulge-mi din suflet noianul greu de-amagiri...
cinta-mi, toamna...cinta-mi alene cu-n vant,
ce alunga furtuna si gandul acesta nating....,
Acum clipirea din suflet strig-un stol de cocori,
sa se-ntoarca sa-nvete sa traiasca aici...,oricum.
Sa nu plece lasand numai neguri in drum...
Cinta-mi, toamna, cinta-mi in fiece zi,
ca iubirea nu se stinge ca verdele crud...
cinta-mi, toamna, si spune-mi ca este firesc
sa vad riduri pe ganduri cand in oglinda privesc...
si ca nu se sfarseste calendarul cu vise acum...
Cinta-mi, toamna...ca unei frunze vestede-n drum...
cinta-mi, toamna...., invata-ma ca visele nu mor,
ca asteapta sa vina pe lume alt dor calator...
Eu mai cred inca-n tine si tot simt uneori,
ca vintul imi va aduce alt dor,dor calator...
Cinta-mi TOAMNA....! ca si cand timpul in loc nu s-ar opri !
Inchei cu-TRAIESC...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

6 comentarii:

Iolanda S.@ spunea...

Hai alături de mine , Megg ... voi pune în eter gândurile acestea , în câteva momente ! Te îmbrăţişez cu drag ... seară frumoasă !

http://aspire.listen2myradio.com/

MEG55 spunea...

Iolanda S,@,multumesc! Ok,vin cu tot dragul.O seara deosebita!

gabriella spunea...

Apreciez foarte mult ca toamna este preferata ta.Ce pot sa zic sa tina cat mai mult...ca vine iarna .

Iolanda S.@ spunea...

Şi fiindcă abia acum am ieşit din emisie , vin să-ţi mulţumesc cum se cuvine , Meg , pentru că mi-ai fost aproape ... Te îmbrăţişez cu vise line şi te mângâi cu gânduri bune pentru un răsărit cât mai blând ! Cu drag ...

MEG55 spunea...

Draga mea Gaby,TOAMNA este deosebita, fiindca stringe munca celorlalte surori ale ei.IARNA cind se prepara toate semintele ce in PRIMAVARA or sa rasara!:))VARA care le ocroteste si le creste.Ca apoi TOAMNA manoasa, sa le puna la noi pe masa!Iaca-ta...., am facut un vers...))O zi deosebita!

MEG55 spunea...

Draga IOLANDA, multumesc mult pentru urari.Ieri eram asa obosita,am fost toata ziua pe la niste investigatii medicale si am stat pe la nu stiu cite usi!:))Dar cind am ajuns acasa era ora deja 20,30, am fost recompensata de mesajul tau si de ceea ce se transmitea in eter...de minunata ta creatie.Sa ai ani multi de transmisie si sa stii ca faci un lucru deosebit pentru sufletele singure...si mai putin singure.Cred ca te asculta toate sufletele sensibile.Daca toti blogerii ar crea cite ceva,viata ar deveni mai frumoasa.Macar asa!Te imbratisez cu mult drag.